Favorieten ♡ oktober 2016

zaterdag 29 oktober 2016


De afgelopen maand heb ik ook weer een aantal favorieten producten verzameld. Vandaag neem ik deze met jullie door!











Als eerste deze kwast van BoozyCosmetics, dat is een eigen merk van BoozyShop. Dit is de Round Buffer - 1500 en hij is echt zo goed voor foundation mee aan te brengen. Zelfs nog beter dan de kwast die ik van Zoeva heb, die hier erg op lijkt. Hij brengt foundation, mooi, egaal, dekkend en snel aan. Dat zijn precies de resultaten die ik wil hebben. De kwast ik ook super budget, dus als je geïnteresseerd bent, neem dat vooral even een kijkje op de website. Lees hier meer informatie over de kwast.









Deze kwast vind ik echt super fijn om te gebruiken voor bronzer. Ik ben meestal niet echt van het kwasten gebruiken voor andere dingen dan waar voor ze bedoeld zijn, maar de laatste tijd zet ik me er steeds meer over heen. Deze kwast gebruik ik nu al een tijdje voor het aanbrengen van mijn bronzer en daar is hij echt perfect voor. Ik ben meer van het bronzen, dan het contouren. Ik vind dit ietsjes mooier en subieler en al voor al met het gebruik van deze kwast. Dit is trouwens de Blush Brush van Real Technique's. 









Ik heb deze concealer nu al bijna een jaar en ik heb er ook wel een review over geschreven, maar de afgelopen maanden hebben jullie mij er (volgensmij) niet vaak over gehoord. Vandaar dat ik hem vandaag even een shout-out wil geven, want deze concealer is echt top. Lees hier mijn review over deze concealer. De finish van deze concealer is gewoon super mooi. Hij laat mijn foundation er veel mooier uitzien. Hij is ook fijn in gebruik. Veel mensen zeuren over dat er veel te veel product uit een pompje komt, maar ik als echte make-up lover vind dat niet. Het is precies genoeg voor onder de ogen en voor oneffenheden. Het is juist een multi-tasker! Kijk als je hem nou inderdaad alleen voor onder je ogen zou gebruiken, dan kan ik het me voorstellen. Maar als nog vind ik persoonlijk dat er niet heel erg veel uit komt, de dekking is gewoon rete goed. En daarom hou ik zo van dit product. 













Deze combinatie heb ik de afgelopen maand erg veel gedragen. Het is de lipliner Oh Honey! met de lipstick in Fleshpot. Ik weet niet hoe ik bij de combinatie kwam, maar ik vind hem echt super mooi. Heel erg nude en daar hou ik wel van. Fleshpot is wel echt super nude, dus als je hem zou willen kopen zou ik hem zeker even testen in de winkel. 













En als laatste deze bronzer van Mac. Ik merk dat hij echt heel erg vaak bekeken wordt op mijn blog trouwens. Mijn review over de bronzer lees je hier. De bronzer is heel erg mooi op de huid. Het is voor mij precies de goede kleur. Hij blend ook heel erg makkelijk. Wat ook fijn is aan deze bronzer is dat je de kleur makkelijk op kunt bouwen. Bij de meeste bronzers pak je al gauw te veel product, maar bij deze zeker niet. 




En dat waren al mijn favorieten producten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground