Review Real Technique Powder Brush ♡

zondag 2 november 2014


Vandaag een review over de Real Technique Powder Brush. Ik heb al veel RT kwasten en weet dat die ik tot nu toe heb allemaal super fijn werken. Maar snel kijken of deze kwast ook fijn is ! Lees verder als je wilt weten wat ik van deze kwast vind.





En zo ziet de poeder brush eruit. In het doosje zit hij nog helemaal opgepropt, maar als je hem eruit haalt is hij echt heel groot. Groter dan ik had verwacht. Maar niet vervelend groot ofzo. Wat ik wel opmerk is dat deze kwast niet erg bekend is. Niet veel beauty bloggers hebben hem. Tenminste ik heb ze nog nooit in een video gezien.






De haren van de kwast staan niet heel dicht op elkaar. Dat is fijn want nu krijg je tenminste niet zo'n dikke poeder laag op je gezicht, maar een subtiel laagje. Deze kwast is dus niet geschikt voor als je een goed afgepoederd gezicht wilt voor als je bijvoorbeeld een feestje hebt ofzo. Het is gewoon voor een normaal afgepoederd gezicht. En dat doet ie ook prima.






De kwast kan je alleen maar gebruiken voor poeder. Sommige RT kwasten kun je voor een aantal andere dingen ook gebruiken, maar deze is echt alleen voor poeder. Op deze foto zie je ook dat hij niet rond is maar meer een beetje ovaal. Dat komt omdat hij zo opgepropt zat in het doosje. Ik weet dus niet of hij wel of niet rond is, misschien trekt het nog bij maar ik denk het niet. Mijne heb ik nou al zo'n 3 weken en hij is nog steeds ovaal.










Ik ben heel erg blij met deze poeder kwast. Hij is lekker in gebruik en je bent ook snel klaar omdat hij zo groot is. Makkelijk te gebruiken met losse poeder, maar ook zeker met een compacte poeder. Ik heb deze kwast gekocht bij een winkeltje in Hoorn. Deze winkel verkoopt allerlei dingen die je ook bij theboozyshop kunt bestellen. Het adres is veemarkt 44. De kwast kost €13,95




Ik hoop dat jullie dit een leuke en zinvolle review vonden. Bedankt voor het lezen. Binnenkort komen er nog 2 reviews over nog 2 kwasten van RT. Keep You Posted!




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground