Review Real Technique Setting Brush ♡

maandag 10 november 2014


Dit is de derde review van mijn RT kwasten die ik onlangs gekocht heb. Vandaag schrijf ik een review over de Real Technique Setting Brush. Wil je weten of ik deze kwast net zo fijn vind als de andere Real Technique kwasten die ik laatst gereviewd heb? Lees dan snel verder!








Ook deze kwast komt weer in het welbekende doosje. Een mooie verpakking waardoor je de kwast meteen kunt zien. Snel openmaken lukt allen niet, want het is nog best wel een puzzeltje. Op de verpakking staat wat informatie over de kwast.


         
De kwast lijkt nu heel klein, maar dat valt heel erg mee! Nu lijkt hij net op de Base eye shadow kwast van RT. Maar echt groot is de kwast ook weer niet, maar wel groter dan dat hij er op de foto uitziet. De kwastig niet heel erg compact. Er zit wel wat ruimte tussen, maar niet te veel. De kwast kan je gebruiken voor highlighter, setten van poeder rond de neus en ogen en voor het blenden van concealer.




Ik gebruik deze kwast voor het setten van poeder rond de ogen en mijn neus en voor highlighter. De kwast doet zijn werk prima en heeft ook nog een goed prijsje, namelijk €8,95. Ook deze kwast heb ik gekocht in de winkel in Hoorn. Ik vind het echt een geweldige kwast. Hij doet prima zijn werk en doet het ook nog mooi. Echt een aanrader!



Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden. Klik hier als je de review van de RT Powder brush wilt lezen en klik hier als je de review van de RT Stippling brush wilt lezen.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground