Favorieten November 2014 ♡

zondag 30 november 2014



Vandaag al mijn favorieten van de maand November. Van make-up tot skincare! Benieuwd wat mijn favorieten zijn? Lees dan lekker verder !







Mijn eerste favoriet is de Lush Bubblegum Lipscrub. Heerlijk voor deze tijd van het jaar. Ik heb met dit weer vaak droge lippen met van die irritante velletjes en met deze lipscrub haal je ze zo weg! En hij smaakt ook nog eens lekker ;)



Deze lippenbalsem van The Body Shop is super lekker. Hij is hydraterend voor de lippen en lekker zacht. Hij ruikt ook lekker! Het doet me denken aan iets van vroeger, maar ik kan er niet op komen.. Zoals je ziet is hij ook al bijna op. Je ziet de pan ! Ohja, het is trouwens de Raspberry.




Deze crème van Payot is wonderspul. Hij is voor een gecombineerde tot vette huid en haalt onzuiverheden weg. En dat doet hij ook echt! Sinds ik hem gebruik zijn mijn puistjes een stuk minder of zelfs ook echt weg! En mijn huid ziet er ook een stuk beter uit en voelt ook beter. En het is ook nog eens een goede make-up primer. Meestal is na een kwart van de dag al mijn foundation al weg. Echt zonde.. maar sinds ik deze crème heb blijft het gewoon echt de HELE dag zitten. Zelf terwijl ik tot 4 uur naar school geweest ben met 2 uur gym en daarna nog 2 uur getraind heb. Wonderspul dus!



Deze gel eyeliner blijft echt de hele dag goed zitten en daarom is het ook een favoriet. Ik gebruik hem in combinatie met mijn dunne RT eyeliner kwastje. De kleur is mooi zwart en hij glijd lekker over je ooglid heen. Een superfijne eye liner voor ook nog eens een leuke prijs. En  volgens mij doe je er ook nog een heel erg lang mee.



De laatste tijd merkte ik dat mijn nagelriemen super droog waren. Door elke ochtend door de kou te fietsen worden ze nou niet helemaal mooier van. Maar Lemony Flutter is mijn redder in nood. Een all time favorite, maar ik gebruik hem vaker in de winter dan in de zomer. Hij maakt mijn nagelriemen weer heerlijk zacht en mijn nagels zelf zien er ook meteen een stuk beter uit. Ik smeer hem nu al een paar dagen elke dag een keer op, maar ik merk gewoon dat mijn nagels er ook nog eens snel van groeien. Echt super spul dus!



Ja, mijn beauty blender is ook weer terug. Ik gebruikte hem nooi echt vaak, maar de laatste tijd wel weer. Ik was even vergeten hoe mooi hij eigenlijk aanbracht! Hij brengt een mooi dun laagje aan voor overdag, maar als je wilt kun je het ook lekker opbouwen tot een wat dekkende laag. Dat doe ik meestal wel, omdat ik best wel wat oneffenheden heb. En je kunt er ook goed concealer mee blenden, handig als je niet zo veel tijd hebt!



Jaaaaa, mijn Anastasia kitje! Hier ben ik zo blij mee. Het is een kitte met erin: Sjablonen, een kwastje, 2 kleuren poeder voor de wenkbrauwen, een wax een een highlighter. Een super handig kitte voor de perfecte wenkbrauwen! En ja wat kan ik er nog meer over zeggen, ik vind hem gewoon heel erg mooi en de kwaliteit is ook goed. De poeder blijft de hele dag goed zitten en het kwastje werkt super fijn. Een mooi kitje wat zeker zijn geld waard is.



Deze Essence lippenstift komt uit de nieuwe limited edition Come To Town. Het is een mooie paarse lipstick die goed bij de tijd van het jaar past. Hij blijft lang zitten, ook al eet of drink je wat. Binnen kort komt van deze mooie lipstick een review online!



 Weer een crème van Payot! Deze crème is voor droge plekjes op de huid. In de winter krijg ik altijd één droog plekje op mijn wang. Soms voel ik dat ik er last van krijg en doe ik snel deze crème op. Deze crème is ook gewoon goed voor een droge huid. Die ik ook steeds meer begin te krijgen deze tijd. Dus misschien kan ik hem dit jaar zelfs wel over mijn hele gezicht dragen!




En de laatste favoriet van deze maand is deze heerlijke Body Butter van The Body Shop. Het is de geur Cranberry die in de wintercollectie zit. Ik vind deze geur ZO lekker! Maar de kwaliteit van de Body Butters vind ik sowieso altijd super. Ze maken mijn huid weer lekker zacht en hydrateerd ze weer. Zeg maar dag tegen droge benen deze winter!



En dat waren mijn favorieten van de maand. Ik hoop dat jullie mijn favorieten producten leuk vonden. Dit was trouwens mijn eerste favorieten post! Laat bij de comments achter of jullie dit artikel leuk vinden!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground