Mijn everyday look ♡ januari 2015

donderdag 15 januari 2015


Vandaag nemen we een kijkje in mijn everyday look. Deze producten gebruik ik bijna allemaal wel elke dag en ondertussen heb ik een everyday look gecreëerd. Lees verder voor mijn everyday look!




Ik begin met het reinigen van mijn gezicht met Micellair water. Daarna doe ik een dagcrème op.



Daarna gebruik ik een foundation. Deze is van Mac en het is de Pro Longwear Foundation in NW13. Ik gebruik foundation om mijn huid mooi egaal te maken.




Om oneffenheden weg te werken gebruik ik deze concealer van Catrice in de kleur 010 Ivory. Deze gebruik ik ook voor onder mijn ogen. Het is een goed dekkende concealer.



Ik poeder alles af met deze poeder van Mac. Dit is een transparante poeder die mijn gezicht mat maakt. Het is de Blot Powder Pressed poeder in de kleur Light.



Om mijn ogenschaduw goed op mijn oogleden te laten zitten, gebruik ik deze ogenschaduw primer van Essence. Hij werkt super goed en mijn ogenschaduw blijft de hele dag goed zitten zonder zich op te hopen.



Daarna werk ik mijn wenkbrauwen bij met de eyebrow stylist set van Essence. De poeder blijft de hele dag goed zitten en het is de perfecte kleur voor mij.



Voor een neutrale ooglook gebruik ik meestal dit ogenschaduw palette van Essence. De kleur is 05 Chocolates. Hij heeft mooie bruine en taupe kleuren en 2 highlighters. Een perfect palette voor elke dag!



Daarna doe ik een wit lijntje op mijn waterlijn. Of soms doe ik er niks op. Dit kajal potlood blijft de hele dag zitten. Hij is van Essence en het is de kleur 04 White.



Dan breng ik mascara aan. Deze is van Catrice en het is de Glamour Doll Volume mascara. Hij geeft inderdaad veel volume aan mijn wimpers en maakt ze ook een stuk langer.



Voor nog meer volume gebruik ik deze mascara van Essence ook. De I Love Extreme mascara geeft dat net beetje volume meer waardoor mijn wimpers nog mooier worden.



Deze blush van Sleek is de perfecte everyday blush. Hij past overal bij. De kleur is Rose Gold. Hij is mooi roze met een gouden shimmer er door heen. Echt prachtig!



En als laatste (niet te missen) Mijn geliefde lipstick van Mac: Creme Cup. Een super mooie nude lipstick die overal bij past. En ja, hij is bijna op! Maar ik heb natuurlijk al een back up :)





Dit is mijn everyday make-up look van deze tijd. Veel verschillende producten, van budget tot wat duurder. Maar ik gebruik ze allemaal met liefde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien welke producten ik elke dag gebruik.





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground