Review Essence all about chocolates ♡

zondag 18 januari 2015


Essence denkt: Wat Too Faced kan, kunnen wij ook. Met deze heerlijke chocolade kleurtjes kun je een mooie nude look maken of een smokey eye. Laten we snel kijken of de kwaliteit goed is!





Het palette heeft een doorzichtige buitenkant, wat er prima uit ziet voor een budget palette. Zo kun je goed de kleuren zien en weet je zeker dat er niemand aan heeft gezeten. Dit palette heet 05 Chocolates.





En dit zijn dan de prachtige kleuren van dit palette. 3 bruin tinten, 1 grijzige tint en 2 highlight kleuren. Mooie kleuren waar je veel looks mee kunt maken. Eerst dacht ik dat de kleuren niet veel van elkaar verschilde, maar toen ik ze ging swatches zag ik toch echt wel duidelijk verschil. Laten we er snel naar kijken!






De eerste kleur is de kleur links bovenaan, de tweede is die eronder en zo gaat het verder van boven naar onder. Ik vind de pigmentatie niet slecht! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van Essence. Dus ik ben heel erg tevreden. Een mooie palette met matte en shimmer kleuren.





Ik ben heel erg blij met dit palette. Mooie nude kleuren, met matte en glanzende tinten. Je zou er veel mooie looks mee kunnen maken! Dit palette kun je kopen bij de Kruidvat en hij kost €3,59. Heel erg budget dus voor maar liefst 6 ogenschaduws.




Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om te maken! binnenkort meer reviews!







xoxo Charmayne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground