The New Year Tag ♡

dinsdag 13 januari 2015


Als eerste wens ik iedereen een fijn 2015. Ik ben een beetje laat, maar ik had heel weinig tijd door school. Hierdoor heb ik ook niet kunnen bloggen. Maar het is nu allemaal achter de rug en hier ben ik weer ! Vandaag een New Years Tag. Met vragen over vorig jaar en dit jaar. 


1. Wat is het leukste wat je afgelopen jaar hebt gedaan?

Ik heb niet echt een groot ding waarvan ik denk: ja dat is echt het leukste. Ik heb heel veel leuke, kleine dingen gedaan. Zoals dat we op vakantie gingen naar Thailand, dat ik op het Nederlands Kampioenschap ging trampoline springen, over gaan naar mijn examenjaar. Dat soort dingen.


2. Wat ben je anders gaan doen met je make-up afgelopen jaar?


Ik ben meer neutrale make-up gaan dragen. En ook iets minder 'heftig'. Ik merkte dat ik nooit echt een everyday look had. Maar sinds de laatste maanden wel. En ik ben veel meer lipstick gaan dragen. Mijn favoriete lipstick is Creme Cup van Mac. Die draag ik bijna elke dag. En ik pak ook vaak hetzelfde ogenschaduw palette. En blush ben ik ook meer gaan dragen. Ik gebruik bijna elke dag Rose Gold van Sleek.


3. Wat is je favoriete liedje van vorig jaar?


Ohh, deze is wel heel moeilijk. Ik denk ook niet dat ik er antwoord op kan geven. Want ik ben van verschillende mensen fan, dus het is wel heel moeilijk. Er is niet echt een favoriete liedje, want ik vind er heel veel leuk. Maar de laatste maanden luister ik vaak naar de nieuwe CD van Taylor Swift 1989.


4. Wat was je favoriete trend van afgelopen jaar?


Ik vond de opgerolde broeken heel erg leuk. En dan met All Stars en enkelbandjes. Ja, dat was helemaal mijn ding. Ik vond het zo leuk. Maar dat kon natuurlijk alleen maar in de zomer. Dus ik kijk nu al weer uit naar de volgende zomer waarin het weer kan!


5. Had je goede voornemens en heb je je daar aan gehouden? 


Oh, wat erg, ik weet het niet eens meer. Volgens mij niet. Anders had ik het wel ergens opgeschreven. Ik denk dat ik afgelopen jaar had gezegd dat ik er gewoon maar een goed jaar van moet maken en ziet wat er op mijn pad komt. Dit jaar is dat ook zo maar nog iets anders. 


6. Waar kijk je het meeste naar uit komend jaar?


Mijn zestiende verjaardag natuurlijk! En mijn eind examen en vooral mijn nieuwe school. Dat zijn de drie belangrijkste dingen (oké, mijn verjaardag is niet zo belangrijk als die andere twee, maar het is wel iets waar ik naar uitkijk). 


7. Wat zijn je goede voornemens voor dit jaar? 


Voldoendes halen voor mijn eind examen, goed mijn best doen op mijn nieuwe school, meer water drinken en voor de rest zie ik het allemaal wel. Waarom ik meer water wil drinken? Ik drink heel weinig op een dag. Een kop thee en dan voor de rest misschien 3 slokken water. En ik merk dat als ik meer drink, ik meer energie heb en me lekkerder voel. Dus meer drinken! 





Dat waren alle vragen van de New Years Tag. Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden. Wat zijn jullie goede voornemens? Laat het weten!







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground