Favorieten april ♡ 2016

zaterdag 30 april 2016


In de maand maart heb ik geen favorieten artikel gemaakt en ik heb jullie ook uitgelegd waarom. Zoals belooft zou ik deze maand weer een favorieten artikel voor jullie hebben en dat heb ik dus ook weer. Het zijn een aantal nieuwe producten en een paar oude. Ik heb deze keer wel wat bij elkaar weten te halen ! Het is niet veel, maar zeker wel hele goede producten. 




Anastasia Beverly Hills Dipbrow - Taupe




Mijn nieuwe Anastasia dipbrow heb ik erg veel gebruikt deze maand. Ik denk ook wel dat ik hem alleen nog maar ga gebruiken. Het is zo'n fijn en makkelijk product. Eerst vond ik hem veel te duur, maar achteraf vind ik het meevallen voor de kwaliteit en houdbaarheid. Je doet er namelijk echt heel erg lang mee. Het is een heel gemakkelijk product. Het brengt ook echt super fijn aan en blijft goed zitten. Het is zeker zijn geld waard ! Lees mijn review hier




Mac Blush - What I Fancy



Deze blush is een Limited Edition, dus ik weet niet 100% zeker of ze hem nu nog hebben. Volgens mij wel, maar dat durf ik niet te zeggen. Het is een hele mooie, koele blush. Hij neigt een beetje naar koraal, maar er zit geen oranje in. Het is een matte blush, een keertje weer eens wat anders dan ik normaal heb. Ik vind de kleur echt prachtig. Een beetje peachy roze, maar dan een koele kleur. Voor meer foto's, lees hier mijn review.




Maybelline Baby Skin Primer, Mac Blot Powder - Light & Mac Fix + Spray



Als jullie mijn blog al iets langer volgen, weten jullie vast wel dat ik een hele vette huid heb. Mijn foundation afpoederen met poeder werkt voor mij gewoon niet. Na letterlijk een uur glim ik alweer helemaal. En niet op sommige plekken, nee het lijkt gewoon alsof ik helemaal geen poeder op heb gedaan. Ik heb een tijdje wat lopen experimenteren met primers en poeders en dit is de alle beste combinatie voor mij. Eerst gebruik ik de baby skin primer na mijn dagcrème, dan doe ik er Mac Fix + spray overheen. Vervolgens doe ik mijn foundation, concealer en poeder op. Na het afpoederen gebruik ik weer Mac Fix +, laat dat even opdrogen en daarna weer poeder. En dat helpt mij de dag door. Soms glim ik wat sneller dan anders, dan moet ik het zelfs dan nog, nog een keertje afpoederen verder op de dag, maar het is beter dan letterlijk elk uur moeten afpoederen. Ik ben heel erg blij met deze combinatie. 





Mac Matchmaster Foundation & Sleek BB Cream



Na de vakantie was ik natuurlijk heel erg bruin en kon ik alleen de Sleek foundation dragen. Nu word ik natuurlijk steeds lichter en gebruik ik deze twee foundations in combinatie. Eerst doe ik een dunne laag van de Mac op en daarna erover die van Sleek. Dat maakt voor mij precies de perfecte kleur. Meestal kan ik na een aantal weken altijd gewoon weer mijn lichte foundation op. Ik weet niet wat er nu is, maar volgensmij blijft de kleur een beetje hangen ofzo dat ik nogsteeds deze foundation kan gebruiken. Ik heb er in ieder geval geen probleem mee ! Lekker een tintje donkerder vind ik niet erg. 




En dat waren mijn favorieten producten van de afgelopen maand. Het zijn er niet veel, maar wel echt producten die ik heel erg fijn vind. 




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat is jullie favoriete product van de afgelopen maand?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground