Mac Lipstick Stash ♡ 2016

woensdag 13 april 2016


Vandaag een artikel die ik heel heel erg graag met jullie wil delen, namelijk mijn Mac lipstick stash ! De afgelopen jaren (2/3 jaar) heb ik een aardige collectie verzameld en vandaag ga ik al mijn kleurtjes aan jullie laten zien.






Jullie weten allemaal wel hoe de lippenstiften eruit zien, zwart en strak. Ik ga ze jullie dan ook niet een voor een laten zien. Zo zie je namelijk ook niet heel erg goed de kleur. Ik heb foto's gemaakt van swatches en zal vermelden welke kleur welke is. Ik heb het een beetje in twee delen gesplitst. De nude/roze kleuren en de felle kleuren. Oftewel de kleuren die ik vaak pak en de kleuren die ik minder vaak pak. Ik bewaar mijn lipsticks in dit bakje van miniinthebox. Ik heb nu precies 24 producten, dus het past er precies in.






Ik ga alle namen van de kleuren opnoemen en er iets over vertellen van links naar rechts.





Fleshpot is echt een superduper nude kleurtje en hij moet je ook echt staan. Hij kan al snel veel te licht zijn, maar ik vind hem echt prachtig. Ik draag hem meestal bij een heftige ooglook, zodat de aandacht daar naartoe gaat. 




Blankety is iets donkerder nude. Deze heb ik gekocht in combinatie met het lippotlood Oh Honey, dus ik draag hem meestal met die erbij, zodat hij veel beter blijft zitten. Ook een mooie kleur voor bij een heftige ooglook.



Cremecup is echt mijn favoriete lipstick van Mac. Hij is nude, maar iets aan de roze kant. Hij is echt super draagbaar, omdat hij bij elke look past. 



Angel is een iets lichtere variant van Cremecup. En ook ietsjes rozer. Eerlijk gezegd draag ik hem niet zo vaak, omdat hij gewoon erg veel op Cremecup lijkt. Maar hij is alsnog super mooi. 



Please Me is een prachtige lichtroze kleur. Hij is heel erg bekend, omdat hij mooi roze is, maar niet te opvallend. 



Viva Glam II vind ik super mooi omdat hij nude is, maar meer nijgt naar bruin. Zo'n kleur ontbrak nog in mijn stash en ik vond het een mooie toevoeging. 



Brave is gewoon een kleur die je in je stash moet hebben. Voor een Kylie Jenner lip, moet je zeker deze in je stash hebben. Ik draag hem vaak in combinatie met de lipliner Soar. 



Faux ook Faux is er eentje die je in je stash moet hebben. Faux is iets minder roze dan Brave, waardoor hij iets meer nude is. 



Snob is echt een van mijn favorietjes. Het is een draagbare barbie kleur en ik vind hem echt geweldig. Echt een heerlijk kleurtje voor in de zomer.


  Saint Germain is echt de knal barbie roze kleur. Ik vind deze lippenstift alleen mooi als je hem deppend aanbrengt. Het gekke aan deze lippenstift is dat als hij vervaagt, dat hij dan donkerder roze wordt. Er vroeg serieus iemand een keer of ik een andere lippenstift op had gedaan. Het is niet echt een kleur die je dagelijks draagt, maar leuk voor in mijn stash.



Pink Plaid vind ik echt een rozen kleurtje. Mooi 'nude roze' en super draagbaar. Deze is ook heel erg bekend van Mac.



Chatterbox vind ik echt een super kleurtje voor in de zomer. Lekker knal roze, maar toch draagbaar. Een kleur die veel mensen goed zal staan. 



Pink Nouveau is een kleur die ik altijd pak als ik niet weet welke roze lippenstift ik in godsnaam op moet doen. Ik heb er wel een beetje veel ja, maar ik ben heel erg blij met mijn collectie. Pink Nouveau is super draagbaar en aan de koele kant. 






Ook hier doe ik hetzelfde van links naar rechts.




Flamingo vind ik echt een super mooi koraal kleurtje. De dekking is helaas niet zo goed, maar de kleur is echt geweldig. Een hele mooie roze kleur die ook een beetje naar oranje nijgt.



Candy Yum-Yum is ook een hele bekende van Mac. Als je echt een knalroze kleur wilt, ga dan zeker voor deze. Hij is lekker knalroze (en koel) , is matt en blijft goed zitten.



Silly (Limited Edition) was helaas een Limited Edition, maar hij is echt zo mooi. Hij is lichter dan Candy Yum-Yum, maar wel lekker knal roze. Echt de perfecte roze kleur voor in de zomer.



Impassioned is eigenlijk een beetje rood/roze, maar op deze foto lijkt ie wel heel erg roze. Dit is echt zo'n kleur als je wel een hele opvallende kleur op wilt, maar niet zo'n knal kleurtje. Een heel mooi kleurtje die k eigenlijk niet heel vaak op heb. Ik ga hem snel weer eens dragen !



Viva Glam Miley Cyrus ja, als trouwe Smiler moest ik deze natuurlijk wel hebben. En wauw wat is deze kleur mooi. Ook weer zo'n knal kleurtje, maar dan wat aan de donkere kant. Mijn favoriete roze kleur !



Relentlessly Red lijkt op de foto echt heel erg roze, maar dat is ie echt niet. Het is een hele mooie, matte, rode kleur. 



Viva Glam Miley Cyrus 2 en natuurlijk wou ik deze ook heel erg graag hebben. Dit is een hele mooie rode kleur met een oranje ondertoon erin. Echt super zomers en ik kan ook echt niet wachten om hem heel vaak te gaan dragen.



New Temptation is gewoon een normale rode kleur. Ik zocht nog zo'n kleur en ik vind het een mooie aanvulling in mijn stash. Helaas blijft hij niet zo goed zitten, maar met een lippotlood eronder wel, of gewoon soms even bijwerken. 




En ik heb nog 2 glosjes:



Lipglass Viva Glam Miley Cyrus past natuurlijk bij de lippenstift en deze wou ik er gewoon heel graag bij hebben. Er zit een onwijs mooie glitter in en in combinatie met de lippenstift is ie echt geweldig. 




Lipglass Viva Glam Miley Cyrus 2 ook deze past bij de lippenstift. Ook hier zit een glittertje in en ook deze combinatie is super mooi. Je kan ze natuurlijk ook apart dragen. 






En dat is dus mijn Mac collectie. Natuurlijk heb ik meerdere producten, maar vandaag ging het even om de lippenstiften. In totaal heb ik 26 lipproducten. 22 lippenstiften, 2 glosjes en 2 lippotloden. Soar en Oh Honey. Maar die vond ik niet echt interressant om te laten zien. 





De lippenstiften kun je online bestellen op www.maccosmetics.nl en online bij Douglas. Toch zou ik aanraden om de kleuren echt zelf even te proberen en te swatchen. De lippenstiften kosten €19. 








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground