Review ♡ Anastasia Dipbrow Taupe

woensdag 20 april 2016


Dit was een product wat al heel erg lang op mijn wistlist stond. Steeds kocht ik heb niet, omdat ik het toch wel een prijzig product vind en ik had nog een prima wenkbrauw poeder van Anastasia. Ik heb hem ongeveer 2 weken geleden van mijn moeder gekregen op de Beauty Beurs en daar was ik zo blij mee. Vandaag review ik hem voor jullie !







Zoals ik al zei was dit een product wat al heel erg lang op mijn wishlist stond. Ik was altijd wel nieuwsgierig naar de gel, maar ik had nog een poeder van Anastasia die ik eerst echt op wou maken, anders vind ik het ook zo zonde. Het zijn namelijk niet de goedkoopste producten. Zaterdag 9 april was ik samen met mijn moeder op de Beauty Beurs in Utrecht en daar heb ik hem van haar gekregen. Er zat toch al een grote pan in mijn poeder, dus ik vond dat ik hem wel mocht hebben. Ook was hij daar iets goedkoper. Ongeveer €26. 












Ik heb de dipbrow in de kleur Taupe. Een kleur die geschikt is voor de hele blonde mensen, zoals de platina blonde haren. Maar kijk nou eens even hoe de dipbrow eruit ziet *kwijlkwijl*. Net een chocolade mouse. Maar dan heel erg klein natuurlijk. Ik vind het altijd zo zonde om een product voor de eerste keer te gebruiken. Dan moet je hem dus gewoon lelijk maken, terwijl het er altijd zo mooi uitziet. Dat heb ik ook altijd met Mac lipsticks. 





Op deze foto ziet de dipbrow er heel anders uit, dat komt denk ik door het licht, sorry ! Maar het is dus echt de foto die van dichtbij gemaakt is. Ik had al gelezen en gehoord dat iedereen het wennen vond om van een poeder naar een gel te gaan. Ik was dus heel nieuwsgierig en ook wel een beetje bang. Wat als ik het niks vind? Of niet fijn vind werken? Toch nam ik het gokje en voor ik het wist had ik hem dus eindelijk. Ik heb hem getest en ik vind hem echt geweldig. Hij werkt juist super fijn ! Ik vind het niet echt wennen. Het werkt alleen iets sneller en gemakkelijker. Maar dat is juist alleen een voordeel ! Hij is ook heel erg zuinig in gebruik, wat ook heel erg fijn is. Want zo is het ook niet zo erg om soms dan dat bedrag uit te geven, dan dat het na 3 weken al weer op is. Je doet hier zeker wel een paar maanden mee denk ik als je het echt elke dag gebruikt. Ik gebruik het niet elke dag dus ik denk dat ik er dan ongeveer een jaar mee doe. We zullen zien. De dipbrow blijft de hele dag perfect op mijn wenkbrauwen zitten. Je hebt alleen wel een heel erg dun kwastje nodig. Ik heb een kwastje van Anastasia uit het brow kitje en die is perfect. De gewone Anastasia kwast die je los kunt kopen is ietsjes dikker, maar werkt ook prima. Met de andere kun je alleen iets fijner werken. Ze had bij mij ook nog de BrowWiz aangebracht (een wenkbrauwpotloodje) om het allemaal wat strakker te tekenen. Ook had ze een gel gebruikt om het een beetje te highlighten. Alle producten bevielen mij heel erg, maar het is gewoon te prijzig voor mij om dat even in een keer te kopen. Ik wou gewoon beginnen met de gel en dat is zeker een mooie basis. 




Ik ben heel erg tevreden met mijn Anastasia dipbrow. Ik kan hem iedereen aanraden die opzoek is naar een product waarmee je heel erg precies de wenkbrauwen mee kunt invullen en die de hele dag mooi blijft zitten. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de Anastasia producten kopen bij sommige Douglas filialen en op hun website. De dipbrow kost €29,95.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground