Mijn make-up stash ♡ 2016

zaterdag 23 april 2016


Vandaag een artikel die ik eigenlijk al heel erg lang wou maken. Ik had de foto's al, maar die waren helaas allemaal mislukt. Ik stelde het steeds langer uit, maar nu is ie er eindelijk ! Mijn gehele make-up stash.








Dit is de kast waar 'alles' in zit. Het is een kaptafel van Ikea, alleen heb ik de spiegel eraf gehaald en deze er voor in de plaats gedaan met mooie lichten. Ik ben er echt verliefd op en het is ook mijn favoriete plekje van mijn kamer. Mijn make-up zit overigens alleen in de bovenste la. De middelste heb ik mijn huidverzorgingsproducten en bodyproducten en in de onderste la zit nagellak en Lush bruisballen, dat soort dingen. 












En dit zijn mijn kwasten. Ik heb ze laatst geteld en het zijn er iets van in de 40. Ik heb vooral veel kwasten voor de ogen. Ik heb het een beetje geordend. Een bakje met oogkwasten en kleine kwastjes, een met de kwasten die ik niet vaak gebruik en de roze/zwarte kwasten ook allemaal bij elkaar. En een gezellig kaarsje erbij. De bakjes en de schaal zijn van Ikea. 






Aan de andere kant heb ik mijn soort van everyday bakje staan en mijn lippenstiften. Ik gebruik niet al die producten elke dag, maar het zijn Mac producten, dus die wil ik graag in het zicht hebben en niet verborgen in mijn lade. je ziet ook voor al Mac in mijn bakje zitten. Drie keer raden wat mijn favoriete merk is.






En daar achter staat nog een glaasje met lipliners, eyeliner en nog een paar glosjes/liquid lipsticks. Hier hebben we ook weer Mac, Sleek, Rimmel en Essence. 







Veel mensen verwachten misschien dat ik heel erg veel make-up heb, maar nee dat heb ik niet. Ik had het wel echt heel veel, maar ik had vooral veel budget producten die er maar een beetje lagen, omdat ik ze nooit gebruikte. Dus ik heb alles uitgezocht en mezelf goed afgevraagd of ik het wel echt gebruik en nodig had. En het meeste ging echt lekker weg. Ik wil ook gewoon het liefst wat duurdere producten, die goed zijn werk doen en die ik echt gebruik. Maar dit is het dus. De witte bakjes die jullie zien, zijn ook van Ikea.






Laten we beginnen bij mijn ogenschaduwpaletten. Ik heb er 2 van Urban Decay. De 3 (Klik voor mijn review) is nep en de 2 (Klik voor mijn review) is echt. Dan heb ik nog het Zoeva En Taupe palette (Klik voor mijn review). En het Smashbox Full Exposure palette (Klik voor mijn review). Dan heb ik mijn geliefde Anastasia Beverly Hills wenkbrauw kitje en nog een klein palette van Kiko. Naast het palette zie je nog testers van alle Primer Potions van Urban Decay en nog een wenkbrauwpoeder van Smashbox. 






Daarnaast hebben we de kwastenreinigers, fixingspray, primers, micellair water en nog een foundation. Ook ligt er nog een heel handig 'eitje' Om je kwasten mee schoon te maken. 







Dan hebben we nog een vakje met oog en lipproducten. Een gekleurd oogpotloodje van de Hema, een zwarte oogpotlood van Essence en Chanel. Die van Essence vind ik trouwens veel fijner werken. Een lippenstift van Essence en Kiko, een wimperkruller, ogenschaduwbasis, geleyeliner, nepwimpers en mijn favoriete glitter eyeliner van Urban Decay (klik voor mijn review).






Dan hebben we hier mijn gezichtpoeders. Estee Lauder, Clinique, Catrice en Mac. Die van Estee Lauder gebruik ik eigenlijk niet heel erg vaak, maar ik twijfel of ik hem weg moet doen. De finish is super mooi, maar ik pak hem gewoon nooit. die van Clinique heb ik van de Douglas gekregen, die mocht ik meenemen. Die van Catrice neem ik altijd mee in mijn tas, dat als hij stuk gaat dat het dan tenminste niet heel veel uit maakt. En dan als laatste die van Mac gebruik ik elke dag en die ben ik nu ook aan het opmaken. 







Dit zijn de enige losse ogenschaduws die ik heb. De 2 van Kiko gebruik ik niet zo heel erg vaak, maar die van Bobbi Brown wel. Vooral als ik geen zin heb om een ooglook te maken, maar wel iets op wil. Hij glittert echt super mooi. 







Dit zijn mijn blushes en bronzers. Ik heb een bronzer van Rimmel, Bobbi Brown, Gosh en dan die van Mac in mijn everyday bakje. En blushes heb ik van E.L.F, Sleek, Inglot, Make-Up Studio, Milani en 2 van Mac in mijn everyday bakje. 







En dan heb ik hier nog een palette van Sleek met een bronzer, blush en highlighter erin. Die heb ik maar even aparte gedaan, omdat hij en niet meer bij de blushes en bronzers past en om dit bakje te vullen. 







Hier hebben we mijn haarproducten. Ik heb droogshampoo, 2 sea salt sprays, haarlak, anti-klitspray, een serum van Biosilk, volumepoeder en mijn borstel en kam. 







En in de overige bakjes hebben we mijn lippenbalsems, tissues, watjes en haarelastiekjes. Dus niet eens mijn hele bovenste lade is vol met make-up. 



En dat is mijn make-up stash. Zoals ik al zei heb ik niet heel erg veel producten, omdat ik alles de laatste tijd aan het uitzoeken ben. Maar ik weet zeker dat er vanaf nu allen maar producten bij komen. En vooral high-end producten. Ik ben de budget producten namelijk helemaa zat. Ze zijn toch niet zo mooi en goed als de iets duurdere producten, dus dan spaar ik liever voor iets duurders wat ook echt zijn geld waard is, dan iets voor €3 wat ik uiteindelijk toch weggooi. 





Dat was mijn make-up stash. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien. Als jullie vragen hebben, mag je die altijd stellen natuurlijk. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground