Opgemaakt april ♡ 2016

woensdag 27 april 2016


Vandaag ook weer eens een opgemaakt artikel. Ik heb de afgelopen tijd niet veel producten opgemaakt, of het waren dan producten die ik niet goed genoeg vond om aan jullie te laten zien. Ze waren niet interessant genoeg. Afgelopen maand heb ik wel een paar producten verzameld en vandaag deel ik die met jullie. 




Balea Aqua Serum








Dit is mijn favoriete serum die helaas niet in Nederland te koop is. Je kunt hem namelijk alleen maar in Duitsland kopen bij de DM. Hij kost misschien nog nieteens €1, maar is echt fantastisch. Hij doet zijn werk namelijk echt heel erg goed. Hij voegt de vocht toe die je huid verloren heeft. Elke huidtype, jong en oud, heeft wel een vocht te kort, ook de vette huid. Dat komt omdat we toch onder de douch gaan, buiten zijn of de verwarming aan hebben staan. Dat zijn allemaal punten waardoor je huid vochtarm wordt. Wat ik het beste vind aan dit serum is dat ik er geen puistjes van krijg. Sommige serums zijn heel vol en romig, maar deze is juist heel waterig en voelt ook heel erg fijn. Een pompje is ook precies genoeg. Je doet er ook echt heel erg lang mee. Ik had vanaf eind september 2 flacons en ze zijn nu pas 2 weken op ongeveer. Dus ongeveer 3 maanden met 2 flacons. Dat is best wel lang, want ik gebruik het product elke dag. Dus moet je nagaan ! Echt een top product en ik zou zeker aanraden om er een paar mee te nemen als je een keer in Duitsland bent. 




Essence Stay All Day Concealer - 10 Naturel Beige








Dit was een prima concealer die ik een keertje uit wilde testen. Meestal neem ik de concealer van Catrice (die in het potje), maar deze keer wou ik eens wat anders proberen. Hij beviel best goed, maar ik heb toch liever mijn Catrice concealer. Hij was leuk om een keer getest te hebben. De 10 heeft een wat meer gelige ondertoon en de 20 een rode ondertoon. Ik gebruikte de concealer vooral voor onder mijn ogen en daar deed hij zijn werk prima. 





Gliss Kur Haarmasker







Dit is echt een fijn haarmasker. Ik maakte altijd een combinatie van 2 haarmaskers. Lush Roots bij de aanzet van mijn haar en deze in de punten. Mijn haar is serieus beter gaan groeien hiervan ! Helaas is deze nu op, maar ik ga hem zeker opnieuw kopen. Hij doet goed zijn werk, maakt mijn haar super zacht en laat het stralen. Ik zie geen reden om een ander haarmasker te proberen, deze doet goed zijn werk, dus ik blijf hier lekker bij. Dat doe ik met alle producten die ik fijn vind en die goed hun werk doen. 




Catrice 











Dit vond ik een hele fijne poeder, maar hij ging wel erg snel op. Ik was een keer benieuwd naar losse poeder en deze beviel heel erg goed. Mijn huid werdt veel minder snel weer vettig en je kan er goed mee baken. Jammer dat hij zo snel op ging. Ik verwachtte eigenlijk wel dat ik hem nooit op zou maken. Maar wel dus en gelukkig maar. Ook nog even een tip: Doe een wattenschijfje in het doosje, zodat de poeder niet overal zit. Hiermee kun je de poeder onderweg ook mee aanbrengen. 




En dat waren al mijn opgemaakte producten van de maand april. Zoals jullie zien maak ik niet echt veel producten op. Maar het is ook niet dat ik zuinig doe ofzo. Ik weet niet wat het is, maar ik maak gewoon niet zoveel op, haha. Ik ga voortaan mijn best doen om meer producten op te maken en dat is ook wel nodig ook. Vooral de douchegels en body lotions. 




Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vinden. Hoeveel producten maken jullie meestal op in een maand?







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground