Het is alweer november ! ♡

dinsdag 1 november 2016


Wat is het jaar snel gegaan zeg! Ik weet nog heel goed toen het begin januari was. Het jaar is echt omgevlogen. Het is gewoon alweer bijna Kerst.






Alle gezellige feestdagen komen er weer aan en dat vind ik echt super leuk. Ik hou van de laatste maanden van het jaar. Maar ook die gaan altijd super snel voor bij. Het weer zit ons ook nog mee, het is nog niet zo super koud. Ik vind het altijd wel leuk als het lekker koud is. En het mag ook best wel weer eens gaan sneeuwen ! Vooral met kerst is dat super gezellig. 





Ik weet niet precies wat het doel is van dit artikel, maar ik had gewoon echt zin om te bloggen, om even mijn hart te luchten. Het klinkt heel erg raar, maar ik mis het bloggen echt. Ik hoor jullie denken: Maar je post toch gewoon 2 keer per week? Ja, maar ik maak die artikels al ver van tevoren. Ik vind het ook super leuk om persoonlijke stukjes te schrijven en ik denk dat dat het gene is wat ik mis. Ik schrijf heel erg veel over beauty, wat ik natuurlijk ook super leuk vind, maar ik wil echt meer persoonlijke dingen gaan schrijven. Niet in plaats van de beauty artikelen, maar er bij. Een beetje meer variatie op mijn blog. Ik vind het leuk om persoonlijke dingen met jullie te delen. Vandaag was echt een dag dat ik weer een persoonlijk stukje wou schrijven. Op dit moment ben ik al een week ziek en ik voel me vandaag eindelijk een stukje beter. Ik heb net ook even alle aromatherapie oliën in mijn hoofd gestampt voor de toets van donderdag en heel veel meer hoef ik niet te leren, dus ik vond dat ik hier wel even tijd voor had. Heerlijk zo'n ochtendje even bloggen. De dagen hier voor wou ik het ook wel doen, wat wat moet je anders doen als je ziek bent, maar ik had er echt geen fut voor. Ik wou alleen maar slapen en niks doen. Nu voel ik me ook niet 100%, maar mijn hoofd is er al wat meer bij.  Ik ga meestal wel bloggen als ik ziek ben, dan heb ik daar tijd voor, maar ook ga ik dan youtube filmpjes kijken en inspiratie op doen. Maar ik blog dan alleen op de laatste paar dagen als ik nog wel ziek ben, maar mn hoofd er wel bij is. Zoals nu :)





Maar bloggen is niet het enige ding wat ik mis, tenminste, het schrijven van persoonlijke artikelen. Ook mis ik mijn make-up. En tuurlijk het is een keuze die ik zelf maak. Ondertussen heb ik een nieuw rooster die over een week in gaat, maar met mijn oude rooster verliep het zo: Maandag had ik praktijk dus was het onzin om het op te doen, dinsdag had ik ook praktijk, woensdag stage dus dan had ik het wel op, donderdag kon ik het ook op doen, vrijdag had ik ook weer praktijk en in het weekend ben ik altijd samen met mijn vriendje, dus dan draag ik ook niet echt make-up. Dus ja, 2 keer in de week make-up dragen is het ook niet echt. En dan is het niet eens dat ik er lekker lang over kan doen, want ik wil er ook niet heel erg vroeg mijn bed voor uit. Dus zoals ik al zei is het mijn eigen keuze, maar als nog heb ik er gewoon geen tijd voor. 













Zoals ik al zei heb ik geen idee waar dit artikel heen gaat. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Ik ga maar eens even ontbijten Ik ben al vanaf half 9 wakker en het is nu 11 uur. Heb ondertussen wel een beetje honger gekregen. 




Ik hoop dat jullie dit persoonlijke artikel leuk vinden. Ik vind het in ieder geval super leuk om te schrijven. Geniet van de laatste 2 maanden van het jaar !






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground