Mijn favoriete eyeliners van Essence ♡

zaterdag 24 december 2016


Ik gebruik eigenlijk al jaren steeds dezelfde eyeliners en ik vind ze heel erg fijn. Het leek mij dna ook leuk om er een artikel over te maken.






Dit zijn dus mijn favoriete eyeliners. De Essence Eyeliner pen en de Essence Superfine eyeliner pen. 2 hele budget eyeliners, maar wel 2 hele goede. 













Dit zijn de puntjes van de eyeliners. De wat stompere is de eyeliner pen en degene met de scherpe punt is de superfine eyeliner pen. Allebei in het zwart natuurlijk. Ik ben niet zo van de eyeliners met een kleurtje. Ook geen bruin ofzo. Geeft mij maar gewoon een diep zwarte. 





Ook hier is het dikkere streepje van de eyeliner pen en de dunnere van de superfine eyeliner pen. De superfine eyeliner gebruik ik eigenlijk het meeste. Je kunt er heel mooi en gemakkelijk een wing mee maken. Met de andere ook trouwens. Met de stompere werk je wat sneller en met de andere precieser. Het is net wat je wilt, maar allebei zijn ze even goed. bij mij blijven eyeliners altijd heel erg lang goed. Ik denk dat ik er wele cht bijna een jaar mee doe. Dat komt omdat ik ze in een glazen potje, ondersteboven bewaar, zodat alle inkt altijd naar het puntje zakt. Zo droogt hij niet uit en heb je altijd inkt in je puntje. En zo kan je er dus ook heel erg lang mee doen. Heel veel meer kan ik niet over deze eyeliners zeggen. Test het uit zou ik zeggen, ik vind ze echt geweldig en zal niet snel een andere kopen. 




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Je kunt de eyeliners kopen bij de Kruidvat. De Superfine eyeliner pen kost €2,59 en de eyeliner pen kost ook €2,59. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground