Review ♡ Freedom Pro Lipstick Now ♡ 116 Game On!

zaterdag 17 december 2016


Vandaag review ik deze lipstick van Freedom die ik als cadeautje bij een bestelling van Boozyshop kreeg. 







Ik bestelde de Ofra liquid lipsticks, wat alweer een tijdje geleden is. Boven de €30 mag je bij hun een cadeautje uitkiezen. Ik koos voor deze lipstick van Freedom. Ik vind het super leuk dat ze dat doen trouwens! Meer online shops zouden dat moeten doen. Ze sturen ook altijd een kaart mee met een bedankje voor het bestellen. Leuke datails! De lipstick kwam trouwens niet in een doosje ofzo. Dit is hoe ik hem kreeg. De kleur zie je al aan het einde van de lipstick. 






Dit leek mij het leukste cadeautje wat ik uit kon kiezen. Volgensmij kon je ook nog iets van losse ogenschaduws uitkiezen, maar daar ben ik niet zo van. Ik ging ook swatches van deze lipstick opzoeken en hij leek mij ook wel mooi. De verpakking van de lipstick is prima. Je merkt dat het wel allemaal wat goedkoper is, maar het gaat tenslotte om de lipstick zelf. Laten we snel naar de swatches kijken.















Hier zien jullie wat swatches in verschillende lichten. In het donker lijkt hij wat meer oranje en in het licht meer roze. Op je lippen is hij meer oranje. Ik vind de kleur heel erg mooi, alleen de lipstick zelf is heel erg waterig, waar door hij alle velletjes op je lippen accentueert. Daar door word het heel erg lelijk. De lippenstift blijft ook niet lang op je lippen zitten, door dat de substantie zo waterig is. Heel erg jammer want de kleur vind ik wel echt super leuk. Hij dekt ook niet egaal. Ik vind het wel een lekker kleurtje voor in de zomer. Nu zou ik hem niet zo snel gaan dragen. 





Jammer dat de lipstick niet mooi is op de lippen, want de kleur vind ik wel super leuk. Misschien is hij wel mooi over een andere lippenstift heen of natuurlijk met een lipliner. Ik had er eigenlijk al niet te veel van verwacht, maar het is toch wel leuk om hem te testen. Niet alle review hoeven altijd maar positief te zijn. Ik ben gewoon eerlijk en ik vind dat deze lipstick het niet is voor mij. Misschien houden jullie wel van een lipstick die niet zo opvalt, dan moet je deze juist lekker nemen. 





Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt deze lipstick gewoon bestellen bij Boozyshop op hun website. 







xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground