Favorieten ♡ December 2016

zaterdag 31 december 2016


Vandaag neem ik met jullie mijn favoriete producten van de allerlaatste maand van 2016 door. 




Sorry voor de donkere foto's...



Mijn zelf samengestelde Make-up Obsession palette heb ik met veel liefde gebruikt deze maand. Ik vind de kleuren zo ontzettend mooi. Meer ga ik er nog niet over zeggen, want er komt nog een review online natuurlijk. 





Mac Peachykeen heb ik bijna de hele maand december gedragen. Ik pakte hem nooit eigenlijk... Terwijl ik wist dat hij zo mooi was. En op een gegevn moment ging ik hem gewoon gebruiken en toen werd ik verliefd. Sinds dien heb ik hem elke keer als ik make-up op deed wel gepakt. Eindelijk heb ik hem geaccepteerd 😂😂





Highlighter was een ding wat ik nooit echt gebruikte.. Maar de afgelopen maand ook elke keer als ik make-up op deed. Ik vond het noit zo mooi met mijn oh zo vette huid, maar nu wel eigenlijk. Dit zijn mijn enige 2 highlighters en ik gebruik ze met heel erg veel liefde. Dit zijn peachy pink kisses van I Heart Make-up en Soft & Gentle van Mac. 




En dit zijn al mijn favoriete producten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground