Review ♡ Tangle Teezer Salon Elite

zaterdag 10 december 2016


Deze borstel gebruik ik al jaren, maar ik heb er nog nooit een review over gemaakt. Laatst heb ik een nieuwe gekocht en toen bedacht ik me dat het ook eens tijd werk voor een review. Vandaag vertel ik jullie alles over mijn favoriete borstel.







Ik heb niet de normale Tangle Teezer, maar de Salon Elite. Ik vind deze persoonlijk fijner, omdat hij ietsje groter is en lekkerder vast pakt. De Tangle Teezers staan er om bekend om heel voorzichtig met het haar te zijn. Sinds ik deze borstel gebruik heb ik ook veel minder snel last van gespleten haar punten. 




















Hier wat informatie op de verpakking.








Zoals ik al zei heb ik door deze borstel veel minder gespleten haarpunten. Mijn haar is sinds ik deze borstel gebruik, veel minder beschadigd. Hij is super zacht voor mijn haar en met klitten werkt hij ook heel erg fijn. Je komt heel gemakkelijk door je haar heen. Het is echt de meest zachte borstel voor je haar die je maar kunt bedenken. Veel mensen wisten dat natuurlijk al, want de Tangle Teezer is heel erg bekend. Toch wou ik nog even mijn mening delen over deze geweldige borstel. Ik kwam hem voor €10 tegen bij de Etos! Ik was al een beetje aan het zoeken op internet waar ik hem zou kunnen kopen als mijne echt op zou zijn. Hij was namelijk al aan de vieze kant, want die dingen krijg je niet echt goed schoon. Maar nergens kon ik hem goed vinden en ik kom hem gewoon tegen bij de Etos en ook nog eens afgeprijsd. Helemaal super. 




Mijn favoriete borstel is te koop bij de Etos voor €10. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground