Hoe ik mijn make-up opberg ♡ december 2016

woensdag 7 december 2016


Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn make-up indeel. Ik ga niet alle producten benoemen, daar heb ik een ander artikel over die jullie hier kunnen lezen. Ik heb nu al een tijdje nieuwe kastjes en vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik die in heb gedeeld.







Dit is hoe het er nu uit ziet. Ik heb de grote Alex kast van Ikea en de Malm tafel. Ik ben er echt super blij mee. Ik moet alleen nog even een andere stoel, maar dat komt ooit wel. De spiegel heeft mijn oom ooit is zelf gemaakt.





Boven op staat deze Victoria's Secret tas. Hier in zitten al mijn spullen die ik nodig heb als ik ga douchen. Ik kan hem dan zo pakken en alles zit er in. Ik kan daar misschien wel eens een artikel over maken. Verder staat er niks boven op de kast.





In het bovenste laatje zitten mijn har producten. Achterin zitten klemmen, een föhnborstel en een krultang en vooraan zien jullie wat verzorgingsproducten. 





Dit is een beetje een troepjes la. Hier zitten de dingetjes in waar van ik niet weet waar ik ze bij moet doen. Proefjes van parfum, spullen van mijn vriend en bakjes die over zijn. 





Ik zie op Youtube altijd van die filmpjes dat meiden van die super handige bakjes hebben, zodat bijvoorbeeld al je poeders rechtop staan. Ik vind dat zo mooi en het is ook super handig. Alleen is het bij mij zo dat ik daar te weinig make-up voor heb. Dan koop ik zo'n verdeler en dan is ie voor 1/4 gevuld. Dat vind ik er niet mooi uit zien. Ik had nog wat bakjes van de Action over, dus heb ik ze daar mooi ingezet. Achteraan liggen spullen zoals kwasten reinigers, setting spray, bb cream en micellair water. Dan zie je wat gezichtspoeders en een lush palette, een bak met primers en lipsticks die niet van Mac zijn en daarnaast zie je mijn blushes, bronzers en highlighters. 





In de la daar onder zitten mijn oog palettes en nog wat losse oogproducten. Ik wil echt meer palettes. Ik vind ze zo ahndig en sommige zijn zo mooi, maar dan zijn ze weer niet hier verkrijgbaar of dan zijn de verzendkosten weer zo duur..





Dan in de allerlaatste kleine lade zitten mijn make-up tasjes. Tenminste, niet allemaal. Maar de wat kleinere tasjes en degene die ik vaak gebruik.





Dan hebben we hier mijn gezichtsverzorgingslade. Dit zijn wel bakjes van Ikea. Achter aan zien jullie mijn maskers en scrubs. Dan een klein bakje met testers en 2 bakjes met kleine zakjes met daar in maskers. Links vooraan zien jullie nog wat oogmaskers/poriënstrips. En voor aan nog wat random gezichtcrèmes. 






Hier hebben we de body lotions, body splashes en een deo. 





Dan hebben we hier mijn nagel lade. Helemaal achteraan zitten mijn gel nagel spullen. En rechts zien jullie de lakjes en voor aan de verzorgende producten.





En in de laatste lade zit voorraad en mijn Lush bathbombs en bubblebars. 





Links op mijn tafel staan mijn Mac lipsticks en daar achter staat nog een potje met lipliners, eyeliners en liquid lipsticks. 





En aan de andere kan heb ik mijn make-up kwasten staan. De bakjes en de schaal zijn van Ikea. 





En als laatste natuurlijk de la. Hier heb ik tisseus die ik altijd op het glas leg als ik me op ga maken. Een bakje met foundation/concealer/beautyblender. Daarnaast mijn oogproducten bakje met mijn wenkbrauwgel,mascara,ogenschaduwbasis en nog een kabukikwast. Plakband die ik soms gebruik bij mijn ogen. Watjes zijn natuurlijk niet te missen. En verderop liggen mijn everyday haar producten zoals mijn borstel en kam, harlak, anti-klit spray, serum en droogshampoo. 




En dat is dus de manier hoe ik mijn kast heb ingedeeld. Zoals ik al zei is het nog niet perfect met alle bakjes enzo. Eigenlijk is het op het moment nog een bij elkaar geraapt zooitje, maar om het mooi te krijgen moet mijn make-up stash nog iets groeien. Tuurlijk is het nu ook prima, maar ooit wil ik het gewoon perfect hebben.




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Zo hebben jullie een beetje beeld van hoe ik mijn make-up heb ingedeeld. Hoe delen jullie je make-up in?






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground