Review ♡ Catrice HD Liquid Coverage foundation ♡ 010 Light Beige

woensdag 21 december 2016


Een van mijn favoriete foundation is van Catrice, dus toen ze met een nieuwe kwamen, moest ik hem natuurlijk even testen. Hij is speciaal voor de vette huid en met heel veel dekking. Precies het gene wat ik zoek in een foundation. Vandaag review ik hem voor jullie. 













Dit is hoe het product eruit ziet en nog wat informatie op de achterkant van het product. De foundation belooft lang te blijven zitten, matteerd en geeft een second skin effect. Ook belooft hij full coverage, en voelt hij lightweight aan. Hij belooft dus veel. 









De foundation heeft een pipet waarmee je de foundation hygiënisch aan kunt brengen. Je kunt het product makkelijk op je kwast of Beautyblender druppelen. 





Ik heb de lichtste kleur van de foundation gekozen in de hoop dat het de goede kleur zou zijn. En gelukkig is dat zo! De kleur past perfect bij mijn lichte huidje. De foundation brengt heel erg fijn aan. Je kunt hem makkelijk blenden. De foundation is zeker full coverage. Ik hoef eigenlijk geen concealer meer te gebruiken, maar ik doe het toch wel een beetje onder mijn ogen. Op mijn oneffenheden hoeft het eigenlijk niet meer. Ik merk dat mijn huid veel matter blijft door de dag heen. Meestal glim ik na een paar uurtjes weer, maar deze foundation houd in combinatie met poeder het de hele dag uit. Eindelijk heb ik een foundation gevonden die dat resultaat heeft! De foundation laat mijn huid er inderdaad veel beter uitzien, dus hij voldoet aan alle punten die hij zegt dat hij moet doen. Ohja, je voelt hem ook helemaal niet zitten, terwijl hij wel super dekkend is. Ik vind de foundation echt super en ben blij dat ik hem heb gekocht. Zelfs mijn Mac foundations behalen dit resultaat niet. Ik heb er dus een nieuwe favoriet bij en nog een budget product ook. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de foundation kopen bij de Kruidvat voor €6,99. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground