Opgemaakt ♡ december 2016

woensdag 28 december 2016


De kerstdagen zijn alweer over en het nieuwe jaar is in zicht. De december maand vloog voorbij, net zoals heel 2016 trouwens. De afgelopen maand heb ik zeer weinig producte opgemaakt, maar dat komt natuurlijk omdat ik er vorige maand zo ontzettend veel had opgemaakt. 










Ik heb deze poeder van Mac opgemaakt. Ik vond de poeder super fijn en zal hem zeker nog wel eens kopen. Eerst de andere die in mijn stash liggen maar even opmaken. De poeder was transparant en hield mijn gezicht een flik aantal uren mat. Hij doet precies zijn werk en geeft een mooie finish. 





Ik heb nog een poeder opgemaakt, namelijk de Catrice nude illusion loose powder. Inderdaad een losse poeder, waarmee ik ging baken. Dit hield mijn gezicht altijd langer mat dan wanneer ik een compacte poeder gebruikte. Ik vind losse poeders opzich altijd wel fijn, omdat ze je gezicht zo lang mat houden, maar het maakt alleen zo'n troep 😩 Deze poeder is in ieder geval heel erg fijn en doet zijn werk. En hij is lekker budget!




En dat zijn alle producten die ik heb opgemaakt de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 







xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground