Review ♡ Boozybrushes ♡ 2800 - 6300 - 5800 - 6600

woensdag 4 januari 2017


De boozybrushes waren weer in de aanbieding, dus dat maakte het heel verleidelijk om er nog een paar bij te kopen. 




Bronzer & Blush - 2800



















Laten we met de grootste kwast beginnen. Met deze kwast kun je heel goed bronzer en blush aanbrengen. Ik vind hem perfect voor bronzer, want je kan er ook goed mee shapen. De haren van de kwast zijn ook heerlijk zacht. Tegenwoordig heb je ook eigenlijk niet van die prikkende, harde kwasten meer. Gelukkig maar !



Precision Tapered Blender - 6300











Hele grote fluffy ogenkwasten heb ik ondertussen wel, maar de specifieke, kleine kwasten nog niet. Deze leek mij perfect voor bijvoorbeeld een cut crease, wat ik de laatste tijd vaak maak. Zulke kwasten zijn gewoon altijd handig om te hebben. Een precies kwastje waar je alles mee kan uitblenden. 



Pencil - 5800







Oke, van deze kwast heb ik er al 2, maar dan van Zoeva, maar ik merk dat ik ze wel vaak pak. En als ik hem dan weer wil gebruiken is ie weer vies. Dus er moest maar weer een nieuwe bijkomen, want je kwasten even door de alcohol halen is natuurlijk ZO'N moeite 😉 Ik merk wel dat ik deze kwast zachter vind dan die van Zoeva. Hij werk iets flexibeler. Ik gebruik zulke kwasten meestal om een gliterende kleur op mijn ooglid aan te brengen. Zo kom je goed en precies bij alle hoekjes. 



Precision Fluffy Blender - 6600







En als laatste ook weer zo'n precies kwastje. Deze vond ik ook weer fijn voor een cut crease, om bijvoorbeeld de crease nog net iets donkerder aan te zetten. Ook zou je hem goed onder het oog kunnen gebruiken of om kleine oppervlaktes goed uit te kunnen blenden. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de kwasten online bestellen bij: www.boozyshop.nl. De prijzen van de kwasten zal ik hieronder neerzetten.



♡ 2800 - €7,99
♡ 6300 - €3,49
♡ 5800 - €2,99
♡ 6600 - €3,49






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground