Review ♡ Zoeva Rose Golden palette

woensdag 18 januari 2017


Dit palette wou ik eigenlijk al heel erg lang, maar toch wou ik hem graag voor Kerst vragen. Dat heb ik dus ook gedaan en vandaag review ik dit prachtige blush, bronzer & highlighter voor jullie.











De verpakking van het palette is rose gold, echt super mooi. Het is een van mijn favoriete kleuren. In het palette zit een kleur waar je heel erg goed mee kan shapen, want de kleur is wat assiger dan een bronzer (YAY). Er zit een super mooie rose golden blush in en een koele highlighter. Toen ik hem zag, was mijn hart gestolen. Het was gewoon het perfecte palette voor mijn gezicht. Eindelijk een shape kleur die past bij mijn huid type en die ook echt koel is, een blush in een van mijn favoriete kleuren: rose gold en een koele highlighter. Laten we snel een kijkje nemen naar hoe de poeders eruit zien.













Kijk even naar de bronzer, echt wauw. De blush is rose gold, maar wel heel erg subtiel. Waardoor hij bij veel looks heel erg draagbaar is. De highlighter is wel heel erg koel. Ik vind hem niet heel goed bij zo'n warme blush passen, maar voor mijn lichte huid is hij wel perfect. De highlighter heeft een gele ondertoon. Niet helemaal passend in het doosje, maar wel bij mijn lichte huid, dus perfect voor mij. Ik ben helemaal blij met dit prachtige doosje.




Dit geweldige palette met 3 prachtige kleuren kun je bestellen op www.douglas.nl. Het palette kost maar liefst €15. Voor zo'n goed palette met zulke kwaliteit zeker niet duur. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground