Review ♡ Mac Burgundy Times Nine palette

zaterdag 14 januari 2017


Ik zag dit palette al een paar keer in de winkel en toen vond ik hem gewoon mooi. Later zag ik foto's op Instagram en vond ik hem nog mooier. Eerst zou ik de meeste kleuren uit dat palette niet gebruiken, maar de laatste tijd ben ik heel erg met kleur aan het spelen. Ik durfde het aan om hem dus voor Kerst te vragen en vandaag review ik hem voor jullie.










Dit is trouwens ook mijn eerste ogenschaduw palette van Mac. Naast de vele lipsticks en nog een aantal andere producten heb ik nu ok een prachtig palette. 

















Dit is hoe het palette eruit ziet. 9 prachtige kleuren. Echt een palette voor in het najaar met lekker donkere kleuren. Voorheen zou ik nooit zulke kleuren als deze gebruiken, nu is de enigste kleur die ik denk ik niet zoveel zou pakken de meest rechtse van de middelste rij. Dat is een beetje een rare zwart/groene kleur met glitters. Voor de rest vind ik nu alle kleuren echt prachtig. Laten we snel naar de swatches gaan kijken.













Is hij niet prachtig? Vooral de een na laatste kleur, daar ben ik echt verliefd op. Het palette is een mix van matte, glanzende en glitterende kleuren. De pigmentatie is prima, van de een iets beter dan de ander, maar dat is natuurlijk altijd zo. Meestal zijn lichte kleurtjes niet zo heel geweldig dekkend. Op je arm tenminste, op je oog is het al weer heel anders. Je kan heel veel verschillende looks met dit doosje maken, dat is wat ik er zo leuk aan vind. 




Ik ben heel erg blij met dit ontzettend mooie doosje. Mac is gelukkig op best veel plaatsen verkrijgbaar. Je kunt het kopen bij de Mac Pro Stores, op www.maccosmetics.nl, bij sommige Douglas filialen, op de site van Douglas en bij de Bijenkorf. Het palette kost €39,00






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground