Review ♡ Zoeva Caramel Melange palette

zaterdag 28 januari 2017


Dit prachtige palette stond op mijn Christmas Wishlist en ik ben heel erg blij dat ik hem vandaag voor jullie kan reviewen.


















Zoeva is heel goed in het uitbrengen van mooie palettes. Zo heb ik al het En Taupe palette, maar ze hebben nog veel meer mooie doosjes in hun collectie. Ook de make-up kwasten van Zoeva zijn geweldig. De buitenkant van de verpakking vind ik echt al super mooi. Echt een palette om te krijgen voor Kerst. Laten we snel gaan kijken hoe de binnenkant eruit ziet. 

















Is het geen plaatje? Echt een palette voor de winter. 6 matte tinten en 4 shimmer/glitterende. Warm en koele kleuren door elkaar gemengd, ik hou ervan. Mijn favoriete kleur uit dit palette is Liquid Center. Hij is echt zo zo zo zo mooi goud. Op naar de swatches, zodat we de kleuren beter kunnen bekijken.







De pigmentatie van sommige kleuren is niet heel geweldig, maar Zoeva is ook zeker geen high end merk, dus ik verwachtte ook niet te veel. Op de ogen zijn de kleuren wel gewoon prima, want dat is natuurlijk heel anders, gelukkig! De pigmentatie van de shimmer kleuren is trouwens wel echt super. De schaduws voelen ook heel erg zacht aan. Je kan met dit palette zoveel verschillende looks maken. Van zachte everyday look tot aan een leuke avondlook met glitters. Ik ben de afgelopen tijd meer van de warme kleuren, dus dit palette word echt met heel erg veel liefde gebruikt. 




Dit palette is weer een mooie aanvulling in mijn stash, waar ik echt heel erg blij mee ben. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Dit palette kun je online bestellen op de website van Douglas. Hij kost €22,00.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground