Review ♡ L.A. Girl Pro Conceal HD High-Defenition Concealer ♡ Porcelain & Fawn

woensdag 11 januari 2017


Iedereen is gek op deze concealer. Je ziet ze overal voorbij komen en dat maakte mij natuurlijk nieuwsgierig. Ik heb ze besteld en vandaag review ik deze 2 concealers voor jullie.






Porcelain

















Voor mijn lichte huidje heb ik natuurlijk een nog lichtere concealer nodig. Ik gebruik concealers eigenlijk nooit om mee te highlighter. Ik gebruik het product onder mijn oog en op plekjes waar ik nog net ietsje meer dekking nodig heb. Deze concealer zit in een tubetje en je moet het product eruit knijpen. Wel handig, want zo kan je echt het hele product opmaken. Deze concealer is prima. Hij heeft wel een beetje een rode ondertoon. De dekking van de concealer is ook helemaal prima. Ik vind dat deze trouwens heel erg snel op gaat. Het leek net alsof er minder in zit dan de bruine die ik gekocht heb. Voor de rest is hij prima.




Fawn


















Deze kleur heb ik eigenlijk besteld om mee te contouren. De kleur was echt een gokje. Toevallig is hij gelukkig gewoon prima. Wel vind ik dat je hem meer met een bronzer moet gebruiken dan met echt een shaping poeder. De concealer is net ff te oranje om mee te shapen. Helaas. Maar gelukkig hou ik ook van een lekkere bronzy look. De kleur had dus wel ietsje lichter gemogen en iets minder oranje. Maar voor de rest is het ook een prima concealer.




Of ik deze concealers nog eens zal gaan kopen? Nee, dat denk ik niet. Ze zijn prima, maar ik vind ze gewoon niet zo heel geweldig. Ik gebruik dan liever mijn wat duurdere concealer van Mac die het net even iets beter doet, de goede kleur is en waar ik ook veel langer mee doe. Ik zie er ook een beetje tegen op om ze op te gaan maken 😂 Ik weet niet wat het is, maar het is het gewoon niet voor mij, terwijl het prima concealers zijn. Soms heb je dat gewoon. 




De concealer kun je bestellen op: www.boozyshop.nl en de concealers kosten €4,99 per stuk. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Wat is jullie favoriete concealer op dit moment?






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground