Review ♡ Essence Glitter In The Air One For All Shimmer Drops

woensdag 8 maart 2017


Bij veel merken zie je dit soort producten voorbij komen en Essence heeft nu ook zo'n product in hun Limited Edition collectie. Ik zag hem al op Insta, in een tutorial en toen ik zag zag, moest ik hem natuurlijk meenemen. Vandaag review ik hem voor jullie.






Het is de kleur 01 A Little Shimmer Never Hurts. Het is ook de enige kleur die ze hebben in hun LD collectie. Highlighter is natuurlijk het product van dit moment. Het is dan ook leuk om verschillende varianten ervan te testen. Ik heb nog nooit echt een vloeibare highlighter gebruikt, dus ik ben benieuwd. Ik was eerst ook nooit echt zo van het highlighten, vanwege mijn zeer vette huid. Ik vond het mij ook nooit mooi staan. Maar de laatste maanden wel en ik kan niet meer zonder. Het flesje is trouwens wel super klein, maar je hebt gelukkig ook maar een heel klein beetje nodig, dus eigenlijk is het in verhouding prima. Laten we snel kijken naar een swatch van de highlighter.





Dit is de highlighter op zichzelf. Ik had echt een mini drupje gebruikt voor de swatch, dus je hebt inderdaad niet veel nodig. Je kunt het natuurlijk zo shiny maken als jij wilt. De kleur is goed op te bouwen. De highlighter is zoals jullie kunnen zien een beetje goud/geel. Een koele highlighter en dus perfect voor mensen met een lichtere huid. 









Kunnen we even een momentje nemen voor deze glow... Dit is de highlighter met Soft & Gentle van Mac er over heen. Ik doe deze highlighter er meestal wel overheen, omdat ik niet alleen de shimmer drops wil gebruiken. Ik wil het product wel fixeren met een poeder product er over heen i.v.m mijn vette huid. Ik ben bang dat hij anders alle kanten op gaat. En het maakt het product nog net ietsje mooier. 





Je zou natuurlijk ook een andere poeder highlighter kunnen gebruiken voor er over heen. Maar dit is de enigste goud/gele highlighter die ik heb. Ik heb eigenlijk maar 2 (met deze erbij 3) highlighters. En dat voor mijn doen! Het leuke van dit soort product, is dat je het op verschillende manieren kunt gebruiken. Je kunt er dus mee highlighten, maar denk ook aan het highlighten van je neus en cupidoboog. Je zou hem ook heel goed als ogenschaduw kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld met een cut crease. Het product blijft de hele dag goed op mijn gezicht zitten en voelt fijn aan. Ik vind de glow van dit product echt super mooi!




Ik ben heel erg blij met mijn eerste vloeibare highlighter. Het is een Limited Edition, dus als je hem wilt halen moet je snel zijn! Je kunt hem kopen bij de Kruidvat en hij kosr €1,99. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground