Review ♡ Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara

woensdag 15 maart 2017


Ik vind het in de ochtend altijd handig om producten te gebruiken die snel werken. Vooral als ik naar school ga. Deze wenkbrauwgel leek mij wel een goed product voor het snel invullen van je wenkbrauwen. 






Ik heb gekozen voor de kleur 01 Blondy Brows. Een beetje een assige kleur, wat vaak heel mooi staat bij blond haar. Ik vind het wel een beetje raar dat het een eyebrow gel mascara wordt genoemd. Waarom het woord 'mascara'? Eyebrow gel zou voldoende geweest zijn. En ja ik snap dat je de haren van je wenkbrauw ook coat, net zoals met een mascara, maar toch vind ik het nergens op slaan. Maarja, het zal wel. 





Dit is hoe het borsteltje van hey product eruit ziet. Lekker klein, zodat je er goed je wenkbrauwen mee kunt doen. De kleur past goed bij mij. 





Ik vind het product fijn werken. De 'dekking' is niet super, maar het doet wel iets. Ik teken de lijntjes van mijn wenkbrauwen en daarna vul ik ze in met de gel. Of ik vul ze helemaal in met de dipbrow en daarna fixeer ik ze met de wenkbrauw gel. Dat geeft ook een heel erg mooi effect.




Je kunt deze wenkbrauw mascara (😛) kopen bij de Kruidvat en kost €2,59. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground