Review ♡ Mac Lipstick Bi-ceptual ♡ Work It Out Collection

woensdag 22 maart 2017


Mac had korting en ik wou nieuwe lipsticks, dus ik kon het natuurlijk niet laten. Ik heb 2 lipsticks uit een nieuwe collectie gekozen en vandaag review ik de eerste lipstick.





Is dit niet een super schattig doosje?! Meestal heb ik dus echt pech met Limited Edtions van Mac. Dan zijn alle mooie al uitverkocht. Deze keer had ik mazzel. Overigens ziet alleen de verpakking er zo uit, niet de lipstick zelf.





Eronder zit namelijk gewoon het oude vertrouwde doosje. Wel leuk dat ze er nog wel iets van gemaakt hebben. 





Wat informatie op de achterkant van de doosjes. 





En hier ook gewoon weer de oude, vertrouwde lipstick. Ze blijven simpel, maar mooi. Het heeft wel wat. 













En dit is de lipstick herself. Een super mooie nude kleur. Dit is echt een van mijn favoriete lipkleuren. Ik hou van nude en toen ik deze lipstick zag, moest ik hem ook hebben. De finish is Lustre, wat over het algemeen dus vrij transparant is.. Maar ik hoopte op het beste. Laten we naar de swatches gaan kijken.









Inderdaad heel erg transparant, helaas. Ik heb ze op mijn lippen geprobeerd en dat was echt heel erg lelijk. Ik had velletjes, dat moet ik toegeven, dus je zag alles zitten. Je lippen moeten voor zulke lipsticks gewoon heel erg glad zijn. Maar ik was zeker niet getreurd, want ik gebruik de lipstick gewoon over andere lipsticks heen! Dan is hij wel super mooi. Van een matte nude zou je bijvoorbeeld een glanzende nude kunnen maken door deze er over heen te doen. 




Ik ben dus niet helemaal blij met deze lipstick, maar ik heb tenminste een manier gevonden waarop ik hem gewoon kan gebruiken! Je kunt de lipsticks nu nog kopen en ze hadden ook andere. Hier een linkje: www.maccosmetics.nl Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Wat is jullie ergste Mac aankoop?








xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground