Favorieten ♡ Maart 2017

woensdag 29 maart 2017


De afgelopen maand heb ik niet heel veel nieuwe producten gekocht/gebruikt. Maar toch heb ik 2 favorieten voor jullie deze maand!





Deze kwast heb ik herontdekt in mijn stash. Hij lag altijd maar ergens, omdat hij niet bij mijn kwasten in het bakje past. Maar laatst ging ik mijn kwasten wassen en toen voelde ik weer hoe fijn hij is. Ik heb hem de afgelopen maand met veel liefde gebruikt voor het aanbrengen van bronzer. Een kabuki kwast is daar perfect voor. Deze kwast is lekker stevig en je werkt er snel mee. 





Deze blush heet 'What I Fancy' van Mac. Ik heb deze blush vorig jaar gekocht en ik pak hem niet heel erg vaak, maar het is ook weer niet zo dat hij daar maar in mijn stash ligt. De afgelopen maand had ik zin in een lief roze kleurtje op mijn wangen en pakte ik deze dus. Sinds dien heb ik hem niet meer weg gelegd. Ik vind deze zo mooi. Voor al met een matte bronzer en dan deze felle, matte blush. En soms doe ik er niet eens highlighter bij, omdat ik de matte look zo mooi vind. 




Het is niet veel, maar toch 2 producten die ik non stop heb gebruikt de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground