Opgemaakt ♡ Maart 2017

zaterdag 25 maart 2017


De afgelopen maand heb ik weer een aantal producten uit mijn stash opgemaakt. Vandaag laat ik aan jullie zien welke en vertel ik of ik het product nog een keer zal kopen.






Deze bodybutter was een Limited Edition uit de Kerstcollectie van 2015. Hij ruikt super lekker naar appeltjes. De body butters van TBS vind ik sowieso heel erg fijn. Helaas is deze nu dus niet meer verkrijgbaar, maar meestal komt hij wel weer met de Kerst terug in een ander jasje. Afgelopen jaar was bijvoorbeeld de spiced apple en dit was de glazed apple. Ik zou hem best nog wel eens willen kopen.





Deze deo van Rexona gebruik ik eigenlijk altijd, dus dit is niks nieuws. Een hele fijne deo, waardoor ik veel minder zweet. Echt een top product die ik al jaren gebruik. Zeker een aanrader!





Ook dit is een Limited Edition uit de Kerstcollectie, maar dan van Lush. Deze showerjelly is echt heerlijk en ik kan nu al niet meer wachten tot dat ie in de winkels ligt. Ook deze ruikt trouwens naar appeltjes.





Ik heb mijn Tea Tree Water van Lush opgemaakt. Met zo'n grote flacon doe ik echt maanden. Ik heb altijd gezegd dat ik deze nooit zal vervangen, maar ik ben nu toch echt iets anders aan het testen. En ik moet zeggen dat ik hem best mis!





Dit haarsmasker van Gliss Kur gebruik ik altijd in combinatie met Roots van Lush. Deze combinatie heeft er voor gezorgd dat mijn haar veel meer is gaan groeien! Niet gek dus dat er alweer een voorraad in de kast ligt!





Deze foundation was echt precies op toen ik een feestje had. Gelukkig heb ik er toen nog net genoeg uit kunnen krijgen, maar jezus dat heb ik weer. Dit is echt mijn favoriete budget foundation die aan alle eisen voldoet. Hij geeft full coverage en heeft een hele mooie finish. Ik vind hem alleen soms net iets te donker voor mij, dus ik moet hem wel goed blenden. Maar de nieuwe ben ik alweer aan het gebruiken.





Deze olie lag al een aantal jaar in mijn kast en ik gebruikte hem weinig. Soms als ik iemand even ging masseren, pakte ik deze. Mijn douche olie van de Kruidvat was op en ik miste hem zo erg. Toen ben ik deze maar onder de douche gaan gebruiken. Douche olie is echt mijn nieuwe favoriete product. Ik haat het namelijk om mezelf in te smeren na het douchen. Olie gebruik je gewoon in de douche en je bent klaar. Je hoeft niet bang te zijn dat het van je lichaam afspoelt, want olie mengt zich niet met water. Je moet wel houden van het gevoel van olie op je huid. Verder was deze olie ook altijd prima om te gebruiken buiten de douche, maar toch zal ik hem niet zo snel meer kopen. Ik gebruik liever pure olie.





Voor de Catrice HD Liquid Coverage foundation, was dit altijd mijn favoriete foundation. Ik vond deze foundation echt super mooi en ik was dus een beetje bang om die andere te testen, want was die ook wel zo mooi? Ik had dus een tijdje de andere foundation gebruikt en ik ging deze weer eens gebruiken. Ik vond de finish van deze foundation toen zo lelijk. Gek he! Ik heb deze foundation nog wel gebruikt om hem met die andere te mixen, omdat ik die dus soms iets te donker vond. 




En dat waren al mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground