Review ♡ Action Make-up Remover Eraser

zaterdag 18 maart 2017


De Make-Up Eraser bestaat al een lange tijd. Ik vond het maar een beetje raar: Je make-up verwijderen met alleen zo'n doekje? Tot dat ik een dupe bij de Action tegenkwam voor natuurlijk veel minder geld. Ik heb hem getest en geef vandaag mijn mening.






Het is dus de bedoeling dat je de doek nat maakt en zo al je make-up gemakkelijk verwijderd. Ik was er niet echt geheel van overtuigd. Hoe moet zo'n doek nou al je make-up weghalen?





Hij kan in de wasmachine, wat echt super fijn is! Voor gebruik moet je hem wel eerst even wassen. En elke keer na het gebruik natuurlijk. 





Dit is de doek zelf. Hij is klein, maar groot genoeg voor je gezicht. En er zitten vakjes waar je makkelijk je handen in kunt doen. Je doet hem eerst dus in de wasmachine, voor dat je hem gaat gebruiken. Als je hem gaat gebruiken, maak je hem eerst nat en daarna ga je met de doek over je gezicht heen. De doek is echt super zacht en voelt echt heel erg lekker aan. Ik ging hem proberen en hoopte voor het beste: dat al mijn make-up eraf ging. En dat was ook zo! Al mijn make-up was als zo snel van mijn gezicht af! Zelfs mijn oogmake-up. Ik was echt verbaasd, maar toch ook heel erg blij. De doek werkt gewoon!




Maar wel even een ding. Zo'n doek is handig. Maar vergeet niet dat je daarna altijd nog wel even met een reiniger moet reinigen. De doek gebruik je namelijk met water en water droogt de huid uit. En dat willen we niet hebben. Verder verzorgt het dus totaal niet en een reiniging wel. Ik vind de doek dus handig om eerst even al mijn make-up te verwijderen om vervolgens met mijn Clarisonic en mijn reinigingsmiddel mijn huid echt goed schoon te maken. Alleen de doek is dus helaas niet voldoende, maar wel een goede uitvinding voor het snel verwijderen van je make-up.




Ik vind de doek geweldig door zijn goede werking. Ik heb deze doek gekocht bij de Action voor €0,99. Super budget dus! Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground