Review ♡ Benefit Cheek Parade palette

woensdag 3 mei 2017


Vandaag de review van dit prachtige cheek palette van Benefit! Toen ik hoorde dat hij naar Nederland zou komen, wist ik dat ik hem echt moest hebben!









Dit is de doos die om het palette heen zit. Het palette zelf ziet er ook zo uit. 






De achterkant van de doos ziet er zo uit. Afgebeeld met alle poeders en de kwast die in het palette zitten.





En dit is dus de voorkant van het palette. Afgebeeld met de poeders die erin zitten. Ik vind het palette er niet heel erg mooi uit zien.. Maar het gaat tenslotte om de binnenkant. 






Er zit een boekje bij met afbeeldingen waarop staat hoe je de peoder kunt gebruiken. Super handig voor als je nog niet zo heel erg veel van make-up weet.






Dit is hoe groot het palette is! Maar dat is ook logisch voor een palette met allemaal full size producten! Laten we snel kijken hoe het palette er van binnen uit ziet. 










In het palette zitten:

- 2 bronzers
- 3 blushes
- 1 kwast
- spiegeltje





Deze bronzer is super fijn om je gezicht mee op te warmen. Voor mij is hij te donker om mee te shapen, maar ik vind hem voor bronzer echt super mooi. Kijk wel uit, want hij is heel erg gepigmenteert, wat natuurlijk super goed is, maar je pakt al gauw te veel. 






Hoola lite is een nieuw product en is dus wel fijn om mee te shapen. Voor mijn huidskleur dan.. Het is echt de perfecte kleur. Hij staat ook heel erg mooi bij Hoola. Maar hier zou je bijvoorbeeld ook gewoon je huid wat mee op kunnen warmen. 






Deze blush is een heel lief, zacht roze kleurtje voor everyday. Qua kleur lijkt ie wel een beetje op Dainty van Mac, denk ik. Ook zo'n everyday kleurtje. 






Deze blush is volgensmij ook vrij nieuw. Deze kleur is ook echt super mooi. Een hele warme, koraal roze kleur. Heerlijk voor de zomer!






En als laatste deze blush. Dit is weer een wat meer oud roze kleurtje. Ook heel erg mooi voor everyday. 





En tot slot zit natuurlijk de kwast er ook nog bij. Ik vind de kwast echt super werken met Hoola Lite. Je kunt er super goed mee shapen!









Helaas is dit wat er over bleef van de 2 poeders na een keer gebruiken. Helaas waren ze te mooi om waar te zijn, haha. Wel heel erg jammer hoor Benefit!













Swatches in verschillende lichten. Hoola - Hoola Lite - Galifornia - Dandelion - Rockateur





Ik ben echt super blij met dit palette! Ik moet toegeven dat ik voor al de 2 bronzers vaak gebruik en de kwast natuurlijk. De blushes pak ik iets minder vaak. Maar ik vind ze zeker niet lelijk! Ik moet ze gewoon iets vaker gebruiken, dan zie je meestal wel in hoe mooi een product eigenlijk is. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Het palette is Limited Edition en was de eerste keer binnen de korste keren uitverkocht, maar hij is er weer! Bestel hem bij Douglas voor 'maar' €59,59. Even bedenken dat het allemaal fullsize producten zijn die los al €34,34 kosten :) Dus €59,59 is niet duur voor dit palette!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground