Opgemaakt ♡ mei 2017

zaterdag 27 mei 2017


Het is alweer het einde van de maand mei. We zitten bijna op het midden van het jaar! De afgelopen maand heb ik weer een aantal leuke producten opgemaakt die ik vandaag met jullie deel.






Mijn borsteltje van mijn Clarisonic was nodig aan vervanging toe. Hij was eigenlijk allang al op, maar heb afgelopen maand pas een nieuw borsteltje gekocht. Wel weer lekker hoor, zo'n nieuwe. Met de borsteltjes kun je ongeveer (voor goed resultaat) 3 maanden doen. Ik deed er 8 mee 😅. Hij was dus echt op en was nodig aan vervanging toe!





Dit verzorgende masker van Gliss Kur heb ik opgemaakt. Dit masker gebruik ik altijd in de lengtes van mijn haren in combinatie met Roots van Lush (klik voor mijn review). Een heerlijk verzorgend masker die mijn puntjes weer mooi maken. Hij heeft alweer een vervanger!





Mijn all time favorite deo is ook op gegaan deze maand. Ik gebruik deze deo al jaren en ben erg blij met het resultaat. Ik zweet hier door veel minder! Echt een aanrader. Op het moment gebruik ik een andere die ik ook erg fijn vind. Misschien heb ik een nieuwe favoriet!





Deze deo heb ik ook opgemaakt. Zulke spruitdeo's gebruik ik eigenlijk nooit. Moet je nagaan hoe lang hij al in mijn kast ligt. Maar I did it, hij is op! Nu de andere nog 😅 Ik vond de geur lekker, maar hij doet natuurlijk niks tegen het zweten zelf. 





Deze LE showergel van The Body Shop heb ik ook opgemaakt. Ik hou van deze winterlijn! Elk jaar koop ik hem weer en gebruik ik de producten met heel veel liefde. Helaas is ie nu op en ik hoop wel dat ie dit jaar weer terug komt!





Roots is dus ook op gegaan. Dit masker gebruik ik dus bij de wortels van mijn haren, waardoor mijn haar veel sneller is gaan groeien! Ik raad iedereen dit masker aan. Lees mijn review hier.





Ook zijn mijn all time favorite eyeliners op gegaan. Ze zijn helemaal opgemaakt met heel veel liefde. Dit zijn mijn 2 favoriete eyeliners. Vooral de bovenste, de superfine eyeliner pen is heel erg fijn in gebruik! De 2 nieuwe zijn alweer in vol gebruik.





Deze concealer van Catrice is ook opgegaan. Het was een prima concealer met een goede dekking. Helaas doe ik persoonlijk met zulke producten niet heel erg lang, maar ik gebruik ook altijd wel heel erg veel. Fijn product en zeker eens voor herhaling vatbaar.





En als laatste heb ik deze wimperlijm van Eyelure opgemaakt. Deze zat bij de nepwimpers van Mascha. Ik gebruik altijd deze wimperlijm voor het aanbrengen van mijn nepwimpers. Hij doet goed zijn werk!




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden! Zijn er mensen die een betere wimperlijm weten die los te koop is? Let me know!






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground