Review ♡ Lush Roots

woensdag 17 mei 2017


Ik heb jullie al vaker verteld dat ik dit masker echt geweldig vind, maar ik heb er eigenlijk nooit echt een review over gemaakt. Daar werd het maar eens tijd voor en vandaag is ie er dan!








De naam zegt het eigenlijk al een beetje. Het is een haarmasker, speciaal voor de wortels van je haar. Gezond haar begint bij de wortels natuurlijk. In Roots zit mint wat de wortels stimuleert, waardoor je haar ook iets sneller kan gaan groeien. Ook brengt hij je hoofdhuid weer in balans. Dit is wat Lush zelf zegt over het product:

''Fantastisch haar begint bij je hoofdhuid: om de hoofdhuid én de haarzakjes te stimuleren hebben we mint op drie verschillende manieren gebruikt. In Roots vind je ook extra virgin olijfolie, honing en netel, dat je hoofdhuid weer in balans brengt. Het subtiele opwekkende parfum is een mengsel van neroli, grapefruit en zoete sinaasappelolie. Breng aan op je droge haar, begin bij de wortels. Masseer Roots lekker in en laat het 20 minuten intrekken. Spoel uit en was je haar met shampoo, gebruik daarna nog een conditioner als het nodig is.''









Hier nog wat informatie over het product. Ik zie dat de letter een beetje wazig worden als ik de foto groter maak. Ik zal er volgende keer even op letten met het maken van de foto's, dat ik ze dus iets dichterbij maak :)









Wat ik dus altijd doe is als eerste breng ik Roots aan bij de wortels. Dat masseer ik even in. Een massage stimuleert ook de hoofdhuid, waardoor je haar ook iets sneller zou gaan kunnen groeien. Maar kijk uit, want het stimuleert ook de talgklier werking, dus kan je haar er ook vettig van gaan worden. Dus niet doen als je je haar niet wilt gaan wassen ;) Maar oke, dus Roots bij mijn wortels. Daarna breng ik een verzorgend masker aan in de lengtes van mijn haren. Je zou Roots ook in je hele haar kunnen gebruiken, maar dat vind ik eigenlijk een beetje zonde, want je doet er al zo kort mee. En ik heb liever voeding in de punten van mijn haar, want ik blondeer het en ik heb gewoon heel erg DIJN (😏) haar. Dat laat ik zo'n 45 minuten intrekken en daarna stap ik onder de douche. Dan maak ik mijn haren nat en masseer ik het nog even goed in. Daarna was ik mijn haar met mijn geliefde shampoobar van Lush: Montalbano (klik voor mijn review). Mijn haar voelt dan zo fijn aan daarna! Helemaal weer verzorgd en als nieuw! Maar doet het masker ook wat het belooft? JA,zeker weten! Mijn haar groeide nooit snel. Dan ging ik naar de kapper en ging er een stukje af en tegen de tijd dat ik weer naar de kapper moest ging weer hetzelfde stukje eraf. Dus dat schoot niks op. Sinds ik dit masker gebruik, groeit mijn haar echt snel! Voor mijn doen dan. En mijn haar is stukken gezonder, dus ja het werkt echt! Het enige nadeel is dus dat hij niet zuinig in gebruik is en wel rond de €20 is, maar het doet zijn werk, dus het is het wel waard. 




Je kunt Roots kopen bij Lush en kost €19,95. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground