Review ♡ Mac prep+prime transparent finishing powder

zaterdag 20 mei 2017


Mijn huidige gezichtspoeder was op en ik wou er graag een van een wat duurder merk proberen, want ik weet dat de budget poeders het voor mij gewoon niet goed genoeg doen. Dus natuurlijk kocht ik er een van Mac en vandaag review ik hem voor jullie.










Ik vind transparante poeder het fijnste om te gebruiken voor mijn gezicht! 





Hier wat informatie over het product op de achterkant van het doosje.







Het doosje ziet er hetzelfde uit als de verpakking, ook met de mooie glitters.













En dit is de poeder zelf! Ik vind hem echt heel erg fijn. Hij maakt mijn gezicht mat op een mooie manier. De finish is echt prachtig. Mijn gezicht blijft ook langer mat dan met bijvoorbeeld een poeder van Essence. De poeder doet dus zeker wat ie hoort te doen! Heel veel meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. Hij is fijn en doet zn werk, dus helemaal prima!




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de poeder kopen bij de Mac counter, Douglas en online! Hij kost €24,00.






xoxo charmayne

1 opmerking:

  1. Pragmatic Play debuts “New Online” slot at JTM Hub
    Pragmatic Play has 포항 출장마사지 announced “New Online” 공주 출장마사지 slot 전라북도 출장안마 at 군산 출장마사지 JTM Hub, with an added bonus of up 안산 출장마사지 to ₦500000.

    BeantwoordenVerwijderen

Proudly designed by Mlekoshi playground