Review ♡ Lush Breath Of Fresh Air Toner

zaterdag 5 november 2016


Ik wou eens wat anders dan mijn geliefde Tea Tree Water, dus heb ik deze getest. Vandaag vertel ik jullie mijn mening over deze toner van Lush.





Jullie weten hoeveel ik van Lush hou. Ik heb er een heel artikel over geschreven. Ik hou voor al van Lush om hun verse producten. Hier zit bijvoorbeeld vers zeewater in. De verpakkingen van Lush vind ik ook altijd super leuk. 










Hier wat informatie op de achterkant van de spray. 





Ik kocht deze toner omdat ik eens wat anders dan de Tea Tree wou proberen. Mascha van Beautygloss vond deze helemaal geweldig, dus ik wou deze graag proberen. Zei vertelde dat ze door dit product minder puistjes kreeg. Dat maakte mij heel nieuwsgierig. De geur vind ik veel lekkerder dan de Tea Tree. Niet dat die vies is, maar je moet er gewoon even aan wennen. Ik ging hem testen en ik kreeg echt super veel puistjes. Echt heel erg, maar ik weet niet zeker of het van dit product komt. Het zou ook door de producten van school kunnen komen, maar daar twijfel ik over, want die gebruikte ik alweer een tijdje. Ik weet bijna wel zeker dat het door dit product komt. Met de Tea Tree kreeg ik nooit nooit puistjes . Dan kreeg ik alleen puistjes als ik bijvoorbeeld ongesteld moest worden of als ik niet goed had gereinigd bijvoorbeeld. Ik denk gewoon dat dit product niet echt goed is voor mijn huid. De Tea Tree is gewoon beter voor de mijne. Misschien doet hij het voor jou huid wel goed, dat kan natuurlijk. 




Jammer genoeg is het product niet zo geweldig als ik had verwacht. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt deze toner kopen bij de Lush winkels en online op hun website. De toner kost €6,95. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground