Review ♡ Clarisonic Aria pink

zaterdag 12 november 2016


Vandaag, na 2 jaar, eindelijk een review van mijn Clarisonic. Ik vertel jullie natuurlijk mijn mening, maar natuurlijk ook waarom ik zo lang heb gewacht. 




Ik weet nog heel goed wanneer ik hem kocht. 8 oktober 2014. Het was Alkmaars Ontzet en na de optocht in de stad wou ik even langs de ICI Paris, om wat informatie over de elektrische gezichtsborstel te krijgen. Uiteindelijk heb ik heb dus gehaald die dag. 










Dit is hoe mijn Clarisonic Aria eruit ziet. Ik heb hem in het roze, maar je hebt ze ook in het zwart en wit. Je heb ook meerdere soorten borstels, maar mij leek deze het fijnste. De Mia 2 is kleiner, maar kan ook ietsje minder en is wel goedkoper.










Ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe ik er bij kwam om een elektrische gezichtsborstel te nemen, maar ik denk dat het komt doordat ik veel 'get unready with me' filmpjes keek en veel mensen hem gebruikte. Ik wist al dat Clarisonic heel erg goed was en dat als ik er ooit een nam, dat ik die dan wilde. 





De Clarisonic maakt 6 keer beter schoon dan met de hand. Moet je nagaan hoe schoon je je dan voelt! Als ik 's ochtends met de hand reinig voel ik me al heel schoon, maar als ik mijn Clarisonic gebruik is het nog lekkerder. Het voelt ook gewoon veel lekkerder en voor al ook veel schoner aan. Ik voel me altijd gewoon stukken beter. Van het tweede punt met het huidverouderingsproces merk ik nog niet echt veel, maar we zullen zien. Wat ik wel heel erg merk is dat het zeker de effectiviteit van de productopname verhoogd. Als ik met de hand reinig, wat is 's ochtends altijd doe, merk ik dat crème veel meer op mijn huid blijft liggen dan als ik 's avonds met mijn Clarisonic heb gereinigd. En een zachtere en gladdere huid is zeker gegarandeerd. Je huid voelt als nieuw aan na gebruik. 






Wat hem ook heel uniek maakt, is dat de borstel niet draait, maar trilt. 300 micro ascillaties per seconde. Hij trilt al het vuil, vet en de eventuele make-up uit je huid. Dat is dan ook de reden waarom hij 6 keer meer schoonmaakt dan met de hand. Als je een borstel zou hebben die alleen draait zou die denk ik ook niet veel zien hebben. Je haalt het vet, vuil en de make-up wel beter weg dan met de hand, maar je haalt het niet uit je huid. 





En hier zie je nog de verschillende borsteltjes die je erop kunt zetten. Je hebt ook borstels voor je lichaam en voeten. Zo kun je je Clarisonic op heel erg veel manieren gebruiken. 





Mijne heeft dus 3 standen. Op de middelste knop kun je drukken om hem aan te zetten. Hij begint dan meteen met trillen. Als je bezig bent, kan je hem ook even op pauze zetten door weer op deze knop te drukken. Je hoeft hem niet uit te zetten, want dat doet hij vanzelf. Na 1 of 2 minuten gaat hij vanzelf uit. Je kunt zelf instellen hoelang je wilt reinigen. Ik heb hem op 1 minuut. Dan doet hij 20 seconde het voorhoofd, 20 seconde de neus en de kin, 10 seconde de ene wang en 10 seconde de andere wang. Als je naar een ander vlak van je gezicht moet, dan geeft hij dat aan met een piepje en stopt hij even. Met de andere stand is dat dus het dubbele, maar dat vind ik niet echt nodig. Ik zou trouwens ook echt niet weten hoe ik hem op 2 minuten zou moeten zetten. Dan zou ik even in het boekje moeten kijken. 





Nu heb ik hem dus aangeklikt en staat hij op de hoogste stand. Het lampje wat je eronder ziet branden is dat je kunt zien hoe vol hij nog is. Als hij roze schijnt dan is ie vol, oranje bijna leeg en rood dan is ie echt leeg. Je kunt hem bij rood licht nog wel 3/4 keer gebruiken. Ik doe met een volle Clarisonic ongeveer een maand denk ik. Ik hou het niet echt bij, maar volgens mij had ik dat een keer uitgerekend op vakantie. Toen zat ik van: Moet ik de oplader nou mee of niet. 





Nu op de middelste.





En nu staat hij op de laagste stand. Ik doe hem altijd op de snelste stand en dan 1 minuutje. Dat vind ik prima voor mijn huid. 





Als je hem dus op pauze zet gaan de knoppen, tenminste, de zijkanten wit branden. Maar als hij dus klaar is met reinigen, laat hij samen met het onderste lampje zien hoe vol de Clarisonic nog is. 





En dit is de lader van de Clarisonic. Tenminste, links zie je hem zonder lader in gewoon zijn standaard en recht zie je echt de lader. Hij laadt op door middel van een magneet ofzo. Geen idee hoe het werkt, maar je hoeft geen stekker in de Clarisonic te doen. Daar door kun je hem ook veilig onder de douche gebruiken. Ik laat hem eigenlijk altijd zo staan, wel met de stekker uit het stopcontact. Anders moest ik steeds dat snoertje er weer 'helemaal' door heen doen. Ik keek daar altijd tegenop of dan vergat ik het en dan was mijn Clarisonic echt bijna leeg en dan dacht ik neeee. Dus toen liet ik hem er maar gewoon in. De linker Clarisonic is trouwens van mijn moeder en zus. Ze hebben allebei een eigen borsteltje. Ze gebruiken hem alleen bijna nooit, super zonde. 





Heel erg veel informatie over de Clarisonic, maar wat vind ik er nou van? Ik vind hem echt geweldig. Mijn huid is echt veranderd in 2 jaar tijd. Ik had altijd heel erg veel puistjes, maar nu bijna niet meer. Tenminste, ik heb ze wel, maar niet meer door dat ik niet goed reinig. Ik heb nu echt alleen puistjes door bijvoorbeeld make-up, verkeerde producten of als ik ongesteld moet worden. Dat is al super fijn aan de borstel. Ik vind ook echt dat mijn huid veel schoner aanvoelt als ik met de Clarisonic reinig. Je moet ook echt een goede gezichtsreiniger erbij kopen. Mijn favoriete gezichtsreiniger is Purity Made Simple van Philosophy. Hij is geschikt voor alle huidtypes en ik raad hem iedereen aan om hem eens te gebruiken. Hij is zo rond de €22, maar ik heb er serieus de vorige keer 10 maanden (!!!!!!) mee gedaan. En dan reinig ik 's avonds eerst mijn oog make-up eraf en dan nog eens voor mijn huid. Ik had hem toen eigenlijk ook nog een dubbel gebruikt. Maar goed, even terug naar de Clarisonic. Ook al heb je geen vette huid, dan is de Clarisonic als nog geweldig. Je voelt je gewoon zo veel schoner en frisser. Je ziet zeker verschil met dit wonder apparaatje. Ik kan er echt niet meer zonder mee. Hij gaat altijd over al mee naar toe. Als ik op vakantie ga, gaat hij zelfs mee in mijn handbagage. Geen grapje. De laatste keer op vakantie vlogen we 's middags naar Qatar en kwamen we rond etenstijd daar aan. Toen pas laat op de avond vlogen we naar Bangkok en toen heb ik even heerlijk mijn gezicht gereinigd. Het is een dure aankoop, de mijne kost namelijk €199,20, maar je krijgt er echt een heleboel voor terug. Je huid wordt gewoon op zijn aller beste ! Maar zoals ik al zei, de Mia 2 kost ook een stukje goedkoper. Die kost namelijk €149,50. Maar het is net wat je wilt en wat bij jou past. De verkoopster zei tegen mij dat de Clarisonic levenslang mee gaat. Ik geloof wel dat hij inderdaad heel lang mee gaat, maar ik denk dat hij het uiteindelijk ooit wel een keer begeeft. Of dat ik hem heel erg hard laat vallen natuurlijk... Waarom ik zo lang wachtte met de review is omdat ik toen ik hem kocht nog niet echt heel erg bezig was met mijn blog, dus toen deed ik het gewoon niet. In die tussen tijd heb ik er eigenlijk ook niet echt aan gedacht. Toen dacht ik een jaar geleden op 8 oktober van oeh ik kan nu wel een review maken, want nu heb ik hem een jaar. Toen had ik alle foto's gemaakt, maar die waren heel erg lelijk geworden, dus heb ik ze verwijdert en was het plan van de review ook weer weg. Ik dacht van naja laat maar. En ja in die tussen tijd is het er ook weer niet van gekomen, tot dat ik laatst zag dat mensen mijn review gingen lezen over mijn vorige crappy reinigingsborstel die ik had. Toen dacht ik echt neee mensen, niet lezen, want de Clarisonic is gewoon zo veel beter. Dus toen kwam het idee in mij op om eindelijk eens de review te schrijven en hier zijn we dan.. En achteraf denk ik ook wel van: Tja, ik heb hem nu wel heel erg goed en uitgebreid uitgetest :)





Als deze stuk gaat weet ik al welke ik wil. Deze Mia Fit zijn de allernieuwste en kijk hoe mooi ze zijn. Super klein, compact en handig ! En ze hebben hem nu ook in Nederland. Ik zag eerste deze versie voor de mannen, maar toen hebben ze hem ook in deze kleurtjes uit laten komen. Ik vind ze echt super cute en nog handiger om mee te nemen op reis !




Ik ben nogsteeds super blij met mijn Clarisonic en gebruik hem elke dag met heel erg veel liefde. Ik raad iedereen aan om er echt eentje te kopen, want het maakt je huid gewoon zo veel beter. Wel 6 keer... hahaha grappig. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground