Review ♡ Too Faced Better Than Sex mascara

woensdag 16 november 2016


Dit is een mascara die al heel erg lang op mijn wishlist stond. Mijn zus heeft hem voor me meegenomen uit Amerika en vandaag review ik deze mascara voor jullie.











Dit is de verpakking van de mascara. De mascara belooft veel volume te geven, de wimpers langer te maken, een dramatisch effect met slechts een laagje mascara en een krul van d wortels tot het uiteinde. Ik was benieuwd. Mensen hadden verschillende meningen over deze mascara. De een vond hem geweldig, de ander helemaal niks. toch hoorde ik meer goede dan slechte berichten over de mascara, dus ik wou hem zeker uitproberen. Hij ziet er ook gewoon prachtig uit. 











Dit is hoe de mascara zelf eruit ziet. Mooi een beetje oud roze. Wat mij heel erg opviel is dat de mascara echt best wel zwaar is. Ze hebben echt moeite gestopt in het maken van de oh zo mooie verpakking. Goed dat ze dat gedaan hebben. De mascara is niet mega duur, maar ik heb dan liever zo'n verpakking in plaats van plastic. 

















Dit is hoe het mascara borsteltje er uit ziet. Ik blijf het zeggen, maar de mascara is zo ontzettend mooi. Alleen daarom wil je hem gewoon al. Het borsteltje werkt heel erg fijn. De mascara doet zeker wat hij belooft. Hij maakt mijn wimpers nog langer dan ze al zijn. Hij geeft ze mega veel volume en hij krult ze ook wel, maar niet zo goed als bijvoorbeeld de roller lash mascara van Benefit. Maar, hij doet het wel! Ik vind dat mijn wimpers echt heel erg mooi worden van deze mascara, dus ik ben er echt super blij mee. Het enige nadeel is dat hij een beetje stempelt en dat hij er wat moeilijker afgaat. Je ziet na het douchen bijvoorbeeld nog een hele zwarte waas onder je oog. Terwijl ik hem gewoon met een reiniger verwijderd had. Ik vind dat persoonlijk geen probleem, maar het akn zijn dat jij het helemaal niks vind.





Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Mijn zus heeft deze mascara gekocht bij Macy's, maar je kunt hem ook op de Sephora site bestellen. Hij kost $23.







xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground