Opgemaakt ♡ november 2016

zaterdag 26 november 2016


Het is alweer het einde van de maand en dat betekend dat ik weer mijn opgemaakte producten met jullie door ga nemen. Er zitten een paar favorieten bij en een paar die ik niet zo snel meer zal kopen...








Ik heb dit micellair water van de Hema opgemaakt. Hij doe zijn ding en haalt goed al je make-up van je gezicht af. Ik nam hem meestal mee naar school voor de visagie les. Ik gebruik liever gewoon die van Garnier. Ik zal hem dus niet zo snel nog eens kopen, maar hij was wel gewoon prima. Ik vind die van Garnier gewoon net even iets fijner. 





Ik heb deze virgin mojito body butter van The Body Shop opgemaakt. Wat was dat toch een heerlijke lijn zeg ! Ik vind het echt jammer dat hij op is. Hij was heerlijk voor in de zomer. Gelukkig hebben ze nu natuurlijk weer de heerlijke wintercollectie met de cranberry. Die vind ik namelijk ook super lekker. 





Ja, deze zijn echt op. Ze zijn van Make-Up Studio en het is nummer 14. Ze zaten in mijn visagie pakket, maar ik gebruikte ze nooit op school, dus ging ik het thuis eens uitproberen en zo is mij liefde voor nep wimpers ontstaan. Nu draag ik ze best wel vaak. Dit waren hele mooie wimpers die bij alles kunnen. Heel basic ook voor naar school bijvoorbeeld. Je zag ook niet goed dat ze nep waren en dat vond ik ook heel erg fijn. 





Ik heb nog een paar opgemaakt, maar deze zijn iets minder toegetakeld. Maar toch zijn ze wel echt op. De lijm zat helemaal in de wimpers en ze zijn gewoon niet meer mooi. Deze waren van Bourjois, ik weet alleen niet meer hoe ze heten. 





Ik doe met mascara altijd heel erg lang, te lang eigenlijk. Ik doe er denk ik wel zo'n anderhalf jaar mee voordat ik denk: Ohja, ze kunnen maar zo'n drie maanden mee. Het is gewoon dat ze het bij mij altijd gewoon nog doen, en ik heb ook nooit ontstoken ogen, dus met de hygiëne zit het ook wel goed. Dit waren 2 hele fijne mascara's van Benefit. Welke ik het fijnste vind? Stiekem toch wel de Roller Lash. Ik raad jullie aan om hem echt eens uit te proberen. 





Ik heb deze Tommy Hilfiger parfum opgemaakt. Dit is de geur Pear Blossom. Ik vind het echt een hele fijne geur en voor al voor in de lente en zomer. Hij is heel erg fris en ik ga hem zeker weer opnieuw halen in het voorjaar. 






Eyeliner is ook zo'n product waar ik maanden mee doe. Ik zet ze altijd gewoon op hun kop neer en al het product komt er gewoon uit. Ik maak ze altijd echt helemaal op. Nu waren de puntjes ook gewoon echt op. Dit zijn 2 hele fijne eyeliners en ik heb ze alweer vers in mijn stash liggen. 






Dit is de wimperlijm die bij de Bourjois wimpers zaten. Ik vond hem heel erg fijn en mijn wimpers bleven de hele dag goed op hun plek zitten. Waarschijnlijk kun je deze lijm niet apart kopen, maar toch wou ik hem even benoemen. De meeste wimperlijmen die bij de wimpers zitten zijn prima. 






En ook heb ik deze deo opgemaakt. Mijn moeder had hem toen voor me meegenomen uit Duitsland. Ik vond hem niet zo heel erg goed. Ik zweette uiteindelijk gewoon, maar hij liet geen strepen achter. Geef mij maar liever mijn Rexona Maximum Protection deo. Die is wel wat duurder, maar je zweet echt niet!





Deze reiniger gebruik ik altijd in de ochtend. Ik vind het wel fijn om iets anders dan Purity te gebruiken. Zo heb ik een beetje afwisseling. Het was een prima reiniger die echt super lekker aanvoelt. Voor al in combinatie met de tonic, maar die heb ik al een tijdje geleden opgemaakt. Ik merkte niet veel verschil met het tegenhouden van het glimmen van mijn huid, maar dat komt omdat ik gewoon een te vette huid heb. Geen een product kan dat doen, tenminste ik heb hem nog niet gevonden. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg. Misschien dat ik ooit nog wel eens terug val op deze, omdat ie zo lekker voelt. Maar ik ga eerst zeker een paar andere proberen. Ik heb er nu eentje van Lush die ik ga testen en daarna wil ik de Tea Tree lijn van TBS gaan testen.





Ik had de Lush Breath Of Fresh Air toner gekocht, omdat ik eens wat anders wou proberen dan mijn geliefde Tea Tree Water. Nou dat liep niet zo heel erg goed af. Ik zat onder de puistjes en het ging ook maar niet weg. Toen ben ik ermee gestopt en toevallig had mijn moeder nog dit flesje Tea Tree Water die ze nooit gebruikte, dus die mocht ik van haar hebben. Dit spul is echt geweldig, want binnen no time was ik van bijna al mijn puistjes af. Echt een holy grail product voor mij. 





Dit was een haarmasker die heel erg mijn aandacht trok. Hij zou je haar laten groeien en de wortels weer sterk maken. Ik ging hem eens ruiken in de winkel en toen was ik verliefd. Hij ruikt heerlijk naar pepermunt. Ik heb hem toen meegenomen en hij voelt echt super fijn aan op je hoofdhuid. Je zou hem ook in je hele haar kunnen smeren, maar ik gebruik daar liever een ander masker voor, die iets meer voedend is. En zo doe je ook weer ietje langer met je fijne product. Als je het masker uit je haar spoelt voel je het helemaal tintelen. Het voelt zo fris ens choon aan en dat geeft echt een heerlijk gevoel. Je haar is daarna ook heerlijk zacht en ziet er mooi uit. Toen ik hem dus de eerste keer kocht lette ik daar alleen op. Maar toen heb ik hem een aantal maanden geleden weer gekocht en mijn haar is echt zo ontzettend veel gegroeid. Mijn haar groeit namelijk niet. Oke, tuurlijk groeit het wel, NU WEL :), maar gewoon echt heel erg langzaam. En sinds ik dus dit masker gebruik, is mijn haar echt een stuk langer geworden. Ik ga een review maken van dit product met een voor foto en dan als het product op is, gaan we kijken hoeveel mijn haar gegroeid is. Ik doe altijd best wel lang met dit product. Ik denk dat ik er zo'n 6/7/8 keer mee doe en ik gebruik het ongeveer een keer in de week. soms wil ik nog wel eens een week overslaan, vanwege weinig tijd/geen zin. 





Ook heb ik mijn favoriete gezichtsscrub opgemaakt. Jullie kunnen hier lezen waarom dit mijn favoriete scrub is. Het was heel moeilijk om deze scrub niet weer te kopen, maar ik heb het toch echt niet gedaan. Ik heb nog een aantal andere scrubs in mijn kast liggen die ook heel erg goed zijn, maar die ik nooit pak omdat ik deze gewoon altijd pak. En meestal ook omdat hier een houdsbaarheiddatum op zit. Dus dan wil ik deze eerder opmaken. Dus nu even geen ocean salt mee, maar gewoon mijn andere scrubs die ook heerlijk zijn. 





En als laatste heb ik dit serum van balea opgemaakt. Hij is heel erg fijn en brengt mijn vochtgehalte weer lekker op peil. Helaas niet hier te koop, dus ik zal er ook niet verder op in gaan. Maar als je in Duitsland bent, zou ik hem zeker meenemen. Ik heb er als het goed is nog 2 staan, dus ik kan nog wel even vooruit. Op het moment gebruik ik trouwens een iets meer voedende crème, omdat het steeds weer wat kouder wordt. Die andere 2 bewaar ik lekker voor in de lente en zomer. 





Deze reinigingolie vond ik ooit nog eens maanden later nadat ik hem gekocht had in een mand. Ik heb hem vooral gebruikt om mijn make-up mee te verwijderen onder de douche. Ik heb altijd wel veel make-up op, dus dan haal ik hier alles globaal mee af. Daarna ging ik nog met mijn purity en mijn clarisonic over mijn gezicht. Toen hij bijna op was, had ik hem een keer gebruikt om mee te scheren en dat werkte echt perfect. Mijn huid was super glad en zacht en het ging gewoon heel erg gemakkelijk. Helaas is hij alleen in Duitsland bij de DM te koop. Het was een erg fijn product. 





Ook deze oogcrème van The Body Shop heb ik opgemaakt. Ik vind dit product echt helemaal niks. Ik merkte geen verschil en het doet gewoon niks voor mij. Wel vind ik het leuk dat het een stick is, zo kan je het product heel erg makkelijk aanbrengen. Ik zal dit product niet nog eens keer kopen. Ik ben ook eigenlijk niet zo van de oogcrèmes. Ik doe liever gewoon mijn serum ook onder mijn ogen. 





Ik heb mijn favoriete shampoo bar opgemaakt. Natuurlijk heb ik alweer een nieuwe liggen. Ik vind deze shampoo's echt zo handig. Ik heb toen hij bijna op was een paar keer gewone shampoo gebruikt en dat was echt heel erg raar. Het voelde ook bijna niet schoon. Ik vind dit gewoon de fijnste shampoo's die er bestaan. En dan ook voor al deze ! 





En als laatste heb ik dit stuk zeep opgemaakt. Tenminste, niet dit stuk, maar de mijne natuurlijk. Ik moest even een foto van Google gebruiken, want je kan moeilijk een foto maken van een stuk zeep wat op is... Ik vond de zeep heel erg fijn en hij ruikt ook zo lekker zoet als Snow Fairy. 





Ik heb weer flink wat producten opgemaakt de afgelopen maand. Maar liefst 20 producten ! Heerlijk gevoel is dat. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 








xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground