Amerika Haul ♡

woensdag 9 november 2016


Nee, ik ben niet naar Amerika geweest, maar mijn zus wel. Natuurlijk vroeg ik of ze een aantal dingetjes mee wou nemen en dat heeft ze gedaan. Vandaag laat ik jullie zien wat ze voor me heeft meegenomen.





Victoria's Secret Deken



Ze heeft deze super leuke deken voor me meegenomen. Hij is echt mega zacht en ook lekker groot. Heerlijk voor in de winter. Dan sla ik hem meestal na school lekker om me heen. Ik heb nooit echt dekentjes in bed, omdat ik een elektrische deken in de winter heb. Dus dat heb ik dan niet nodig. Maar voor dat ik in bed lig gebruik ik ze wel altijd.





Victoria's Secret Body Lotion ~ Sheer Love



Ik had deze body lotion hier in Nederland ook al eens gekocht samen met de body splash. Ik vond hem echt super lekker en heb ze nu ondertussen alweer opgemaakt. Ik vond ze zo lekker. Ik nam ze altijd mee op vakantie om me na een dag zonnen lekker in te smeren en om lekker te ruiken. Body splashes vind ik echt heerlijk in de zomer. Maar als nog kijk ik uit met parfum in de zon, want dat kan Berlock Dermatitis veroorzaken (onregelmatige pigmentering). Je zult vast denken: 'Ja maar ik heb al eens in de zon gelegen met parfum op mijn huid en je ziet er niks van'. Klopt, het komt tevoorschijn als je ouder wordt :) Dus kijk uit met parfum en zon. Ik sprayde hem 's avonds dus lekker op. Als je het echt overdag wilt doen, spuit het dan op je kleding.





Victoria's Secret Hair



Dit product is een texturizing spray. Ik moet hem natuurlijk nog testen en de reviews komen eerdaags op mijn blog. Hij ruikt echt super lekker naar kokos. De verpakking is echt zo mooi. Al de Victoria's Secret spullen vind ik mooi. Verder kan ik natuurlijk nog niet zo heel erg veel over dit product vertellen. Ik ga alles lekker uitgebreid uitproberen.





Victoria's Secret Telefoon hoesje



Dit super schattige hoesje heeft ze ook meegenomen. Hij was mega veel afgeprijst en ik vond hem echt heel erg leuk. Hij is lekker stevig, maar wel flexibel. Ik heb altijd al een VS hoesje gewilt en nu heb ik er eindelijk eentje !





Too Faced ~ Better Than Sex mascara



Deze mascara wil ik echt al zo lang hebben. Ze heeft hem voor me meegenomen en ik ben zo blij. Er waren heel veel goede berichten over deze mascara en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Ook van dit product kan ik natuurlijk nog niet zeggen wat ik er van vind, want ik moet he nog testen. Tenminste, ik heb hem wel even opgedaan toe ik foto's ging maken, maar ik kan natuurlijk niet na een keer al beoordelen.





Tarte ~ Tartelette In Bloom palette



Dit palette wou ik ook heel erg graag hebben samen met het Anastasia Beverlyhills Modern Renaissance palette. Helaas was die over al uitverkocht, zo jammer ! Maar gelukkig hadden ze dit palette wel en deze is ook echt super mooi. Een review hier van komt ook eerdaags online ! Ik kan niet wachten om lekker met dit palette te gaan spelen.





En dat waren alle producten die mijn zus voor me heeft meegenomen uit Amerika. De reviews van de producten komen snel op mijn blog!





Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat nemen jullie altijd van het buitenland mee naar Nederland?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground