Review ♡ Real Techniques Miracle Complexion Sponge

woensdag 23 november 2016


Ik was al een tijdje heel nieuwsgierig naar deze spons, maar steeds bestelde ik hem niet omdat ik toch al mijn Beautyblender heb. Ik zag hem bij de Etos liggen voor €7,99 en toen besloot ik hem toch mee te nemen. Vandaag review ik deze make-up spons voor jullie.







Het is sinds kort dat ze Real Techniques bij de Etos hebben. Ze hebben niet alle producten, maar wel leuk dat ze in ieder geval iets hebben. Ik twijfelde dus al langere tijd om deze spons te nemen en toen ik hem zag bedacht ik me toch dat het toch wel handig is om 2 sponzen te hebben. Zo kan ik een beetje afwisselen. 





Dit is hoe je de spons kunt gebruiken. Sorry trouwens voor de slechte kwaliteit van de foto. Het licht werkte niet echt mee. 










Dit is hoe de spons er dus uit ziet. Als hij nat is, is hij ietsje groter. Je moet hem wel echt nat gebruiken, anders zuigt je spons al je foundation op en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik gebruik de 'puntige' kant voor concealer onder de ogen te blenden en de platte kant voor mijn foundation. Het middelste gedeelte gebruik ik eigenlijk niet. De platte kant werkt namelijk prima voor foundation. Ik merk geen verschil tussen de Beautyblender en deze spons en dat is heel erg goed. De Beautyblender is mijn favoriete spons en nu heb ik er een andere goede bij. Hij werkt net zo snel en makkelijk en hij brengt mijn foundation, concealer en poeder heel erg mooi aan. Iedereen zei al dat ze hetzelfde werken en dat is dus inderdaad zo. Het enige wat ik opmerk aan deze spons is dat hij soms foundation weg haalt. Dan heb je opeens weer een plekje wat minder bedekt is. Maar ik heb het af en toe, dus ik weet niet wat er mis is dan, want ik gebruikte ook gewoon dezelfde producten en hij was ook niet te nat. Maarja, dat zal wel. Het is te fixen dus ik kan ermee leven. Wat ben ik blij met deze spons. Nu kan ik lekker afwisselen. Ik ben benieuwd welke spons ik toch vaker zal gaan pakken...




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Ik heb deze spons gekocht bij de Etos en hij kostte €7,99. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground