Favorieten ♡ januari 2017

woensdag 1 februari 2017


Het is alweer begin februari en dat betekend natuurlijk weer dat ik een artikel heb met al mijn favoriete producten van de afgelopen maand. Ik heb aardig wat producten bij elkaar verzameld en ga ze een voor een aan jullie laten zien.







Mac Liquid Lipstick - Lady Be Good & Mac Fleshpot







De liquid lipstick van Mac is echt prachtig, maar soms vind ik hem net even te bruin/te donker. Ik licht hem dan iets op en maak hem iets rozer met Fleshpot. Het is zo'n mooie combinatie. En de liquid lipstick blijft ook echt super lang zitten. Echt heel erg fijn. 




L.A. Girl Pro Conceal Concealer



Deze concealer is ook super fijn. Ik pakte hem bijna wel elke dag als ik make-up op ging doen. Hij is gewoon heel erg makkelijk en snel in gebruik en dat ik wat ik 's ochtends wil. De dekking en kleur is prima en hij doet goed zijn werk. 




E.L.F Blush Brush








Deze kwast is echt heel erg fijn voor blush aan te brengen. De kwast is niet super groot, dus werkt best wel precies. Hij is ook mega zacht, wat heel erg lekker aanvoelt. Je zou hem ook heel erg goed kunnen gebruiken om mee te shapen, want daar heeft de kwast de perfecte maat voor. Maar je zou hem ook kunnen gebruiken om highlighter mee aan te brengen.




Mac Burgundy Times Nine palette



Dit super mooie palette heb ik voor Kerst gehad en sindsdien heb ik hem vaak gepakt. Ik ben echt verliefd op dit palette. Hij naar alle mooie kleuren...😍😍 Je kunt hier zoveel verschillende looks mee maken. Licht, donker, matte en glimmend. Voor meer informatie over dit palette kun je hier mijn review lezen.




Zoeva Rose Golden palette



Dit palette 😍 Wauw, laten we even beginnen bij de bronzer. De bronzer in dit palette is een mega goede kleur om mee te shapen. Hij is een beetje koel/grijs, waar door het de perfecte kleur is om mee te shapen. De highlighter is ook koel met een gouden glans erin. Precies goed voor mijn lichte huidje. De blush is ook prachtig. Hij kan bij elke look en is dus super draagbaar voor elke dag. In de blush zit een prachtige gouden glans. Het is een echt rose golden palette. Maar ik zou hem alleem gebruiken met een lichte huid. Ik denk dat je de kleuren bij een wat donkere huid niet heel erg goed zal zien.




Red Cherry Eyelash Applicator



Deze eyelash applicator heb ik ook voor kerst gehad. Ik gebruik hem elke keer met heel erg veel liefde. Voor de dunne/flexibele 'everyday' lashes vind ik hem niet erg fijn om mee aan te brengen, maar wel om de nepwimpers en mijn echte wimpers bij elkaar te knijpen. Voor de party lashes vind ik hem wel fijn om ze mee aan te brengen. Maar ik gebruik hem voor al om de wimpers bij elkaar te drukken. 




En dat waren al mij favorieten producten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground