Opgemaakt ♡ januari 2017

zaterdag 4 februari 2017


Vandaag het opgemaakt artikel van de maand januari. Ik heb de afgelopen maand weer een paar producten opgemaakt die ik vandaag met jullie deel.







Ik heb deze haarlak van Nivea opgemaakt. Hij kwam uit Duitsland, maar ik denk dat ze hem hier ook wel hebben. Ik vond hem prima. Hij maakte mijn haar niet hard en plakkerig. Hij gaf gewoon een subtiel laagje aan mijn haren. Maar echt volume gaf hij niet. Ik zou hem dus geen 4 geven, zoals op de verpakking staat. 





Dan heb ik dit fijne haarmasker opgemaakt. Deze heb ik ook uit Duitsland, maar van deze weet ik dat je hem zeker weten in Nederland kunt kopen. Hier verkopen ze het product in een pot, dus let daar op als je hem wilt kopen. Ik gebruik dit masker altijd in combinatie met Roots van Lush. Echt geweldig. Mijn haar is eindelijk gaan groeien na dit regelmatig te gaan gebruiken. Mijn review van dit haarmasker kun je hier lezen.





Ook heb ik deze poeder van Essence opgemaakt. Ik had transparante losse poeder nodig, maar die van Catrice vond ik op dat moment even te duur. Het scheelde toch weer €2,00. Dus kocht ik deze en stampte ik hem gewoon fijn in een klein potje van Lush. Zo had ik mijn eigen DIY losse poeder. De poeder is prima en maakt je gezicht mooi matte. En hij is lekker budget.





Deze brush cleanser had ik ooit eens gekocht omdat ik de flacon zo handig vond. Je ziet niet veel kwastenreinigers met een spray. En nu kan ik hem gewoon weer vullen met een andere kwastenreiniger. Het ging me eigenlijk alleen maar om de flacon, maar de kwastenreiniger zelf was ook gewoon prima.





Deze foundation van Mac heb ik ook opgemaakt. De laatste tijd pakte ik hem nooit echt meer, omdat ik hem niet heel erg fijn meer vond. Hij was al bijna op en heb hem dus maar even echt opgemaakt. Eerst vond ik hem wel fijn, maar later niet meer. Je kunt mijn review hier lezen.





Deze deo kwam ook uit Duitsland, maar ze zullen hem hier vast ook wel hebben. Dit was een stick deo en ik vond hem heel erg fijn. Ik zweette veel minder en hij rook lekker. Ook gaf hij niet heel erg af aan mijn kleding. Een prima deo dus!





Deze concealer lag een tijdje stil in mij stash en er zat nog maar een klein beetje in, dus besloot ik hem maar even op te maken. Dit was altijd mijn go-to concealer, maar de laatste tijd gebruik ik veel andere. Misschien als die op zijn dat ik dan weer eens deze ga kopen, want ik weet hoe super fijn hij is. 




Dat waren al mijn opgemaakte producten van de maand januari. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground