Shoplog ♡ Alkmaar Zaterdag 11-02-2017

woensdag 15 februari 2017


Afgelopen zaterdag heb ik flink wat geshopt, dus ik vond dat ik daar wel even een leuk artikel over kon maken. Vandaag laat ik dus zien wat ik allemaal heb geshopt.






















Ik had een aantal haarproducten nodig, want echt alles was op. Ik kan wel alles van Andrelon gaan kopen, maar dit vind ik ook prima en is stukken goedkoper. Ik heb dit allemaal gekocht bij de Action. Haarcreme vind ik heerlijk om in te doen na het douchen. Het serum ook, maar nu kan ik een beetje afwisselen. Mijn haarlak was op en ook mijn droogshampoo. En een conditioner gebruik ik eigenlijk bijna nooit, maar ik merk dat mijn puntjes zo snel splijten, dat ik het eigenlijk wel echt moet gaan gebruiken. Dit ga ik dan gewoon elke keer even lekker laten intrekken onder de douche. Vandaar dat ik ook een aantal verzorgingsproducten heb gekocht. 





Verder heb ik bij de Action deze Make-Up Remover gehaald. Dit is een doek waarmee je je make-up er heel gemakkelijk af kan halen met alleen maar een beetje water. Ik ga er niet teveel over zeggen, want er komt een review aan.





Dan heb ik ook nog deze nepwimpers gekocht. 3 stuks voor volgensmij iets van 0,90 cent. En ik vond ze ook allemaal erg mooi. De onderste lijken een beetje op de wimpers van Mascha, de fluffy's.





En als laatste had ik bij de Action deze schaal, met de kaarsen en de bloemen. Dit ga ik in mijn salonnetje neerzetten voor iets wat gezelligheid. Ik wil wel weer eens wat anders op tafel hebben staan en dit vond ik super leuk. 





Dan heb ik bij The Body Shop deze reiniger en toner gekocht. Mijne zijn (naturlijk, ook al) bijna op en ik wou deze echt heel erg graag uitproberen. 









En als laatste had ik deze twee producten bij de Kruidvat gekocht. Ik had nog wel concealer, maar geen 'makkelijke' die je even snel op kunt doen. En de wenkbrauwgel is ook echt voor de makkelijkheid. Tenminste, dat denk ik. Ik ga hem natuurlijk nog testen en revieuwen.




Dat waren alle producten die ik zaterdag gekocht heb. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground