Review ♡ Catrice liquid camouflage high coverage concealer

woensdag 22 februari 2017


Vandaag review ik voor jullie de Catrice Liquid camouflage high coverage concealer. Heb ik er een nieuwe favoriet bij of vind ik hem helemaal niks? Lees dan verder!







Ik had een concealer nodig die makkelijk in gebruikt is. Ik heb namelijk genoeg concealers, maar allemaal die een beetje 'moeilijk' zijn. En aangezien ik nooit veel tijd vrij maak om s' ochtends mijn make-up te doen, wil ik het graag snel en makkelijk hebben. Ik ging naar de Kruidvat en wou eigenlijk weer eentje van Essence, maar die hadden ze niet. Dus ging ik maar bij Catrice kijken en besloot deze concealer mee te nemen. Uiteindelijk veel leuker, want dit is dus weer een nieuw product om te testen, in plaats van eentje die ik al ken. Ik heb de concealer in de lichtste kleur gekozen en dat is de kleur 005 Light Natural.





De verpakking van de concealer ziet er gewoon net zo uit als een lipgloss, oftwel, gemakkelijk en daar ging ik voor. De concealer belooft goede dekking en heel erg lang te blijven zitten. Belooft dus veel, maar natuurlijk verwacht ik niet al te veel. 









Dit is hoe de applicator er uit ziet. Ook weer net zoals een lipgloss en dus ook weer heel erg gemakkelijk. De applicator brengt prima en snel aan en dat is precies wat ik wou. Ik vind de verpakking er prima uitzien. Lekker strak, hou ik van.





Dit is de kleur en de dekking van de concealer. Hij is lekker geel, maar daar hou ik wel van. Beter dan veel te rood. De dekking is goed. Je kunt hem licht aanbrengen, maar ook zeker flink opbouwen tot full coverage. Heerlijk, ik hou ervan. De geur is wel een beetje sterk en naar mijn idee zou make-up nou niet bepaald een geur moeten hebben ofzo. Al helemaal geen concealer en al helemaal niet sterk. Maar voor de rest is het een prima concealer die prima zijn werk doet. 




Ik ben heel erg blij met deze concealer. Hij is lekker geel, heeft een zeer goede dekking en is makkelijk in gebruik! Precies wat ik wou. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de concealer kopen bij de Kruidvat en hij kost €3,59.







xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground