Favorieten December 2015 ♡

dinsdag 22 december 2015


Vandaag deel ik met jullie mijn favorieten producten van alweer de allerlaatste maand van het jaar: december. Overmorgen is het alweer kerst. Wat is het snel gegaan. Ik heb weer een aantal producten verzameld die ik afgelopen maand vaak gebruikt heb en vandaag deel ik die met jullie. 








Mac matchmaster foundation





Ik begin met deze foundation van Mac. Ik heb er laatst al een review over gemaakt en vind hem heel erg fijn. Ik ben heel erg te spreken over dit product, omdat hij doet wat hij belooft. Hij heeft een goede dekking die lang blijft zitten. De kleur is precies goed. Het was een foundation die ik nog niet kon, dus ik was wel heel erg benieuwd. Voor verdere uitleg over deze foundation, lees dan mijn review die aanstaande donderdag online komt.




Mac Blot Powder pressed




Deze poeder heb ik herontdekt in mijn stash. Een tijdje gebruikte ik steeds een andere poeder, maar toen ik de Mac foundation van hierboven binnenkreeg en ging gebruiken, pakte ik deze er ook weer eens bij. De combinatie van de foundation en deze poeder gaan heel erg goed samen. Mijn huid blijft lang gematteerd. De poeder is ook super mooi op de huid, omdat hij er niet te poederig uitziet. Hij is heel natuurlijk en geeft een mooie finish.




Anastasia Beverly Hills Browkit






Ik gebruikte eerst altijd het wenkbrauwkitje van Catrice, terwijl deze maar een beetje in mijn stash lag. Ik vond het zo zonde, dus ben ik hem maar gaan gebruiken. En nu kan ik niet meer zonder! De pigmentatie is geweldig en ik krijg nu ook veel meer complimenten over mijn wenkbrauwen. Bij de laatste foto zie je drie verschillende producten. De eerste is een wax om de poeder beter te laten zitten. De tweede is natuurlijk de wenkbrauw poeder in 2 verschillende kleuren. En de laatste zijn 2 verschillende highlighters voor het wenkbrauwbot.





Essence Stay all day concealer



Deze concealer gebruikte ik eerste altijd alleen onder mijn ogen. De Catrice camouflage cream gebruikte ik voor de rest, maar die ging op. Ik kocht geen nieuwe omdat ik voor kerst de MAc Pro Longwear concealer krijg. Die ga ik gebruiken voor de ogen en oneffenheden. Dus deze concealer gebruikte ik maar even voor alles en zo komt hij gelijk ook op. Deze concealer werkt heel erg fijn en bedekt alles. Echt een super concealer voor zo'n kleine prijs. Ik heb de gele variant, maar je hebt ze ook met een roze ondertoon. 





Essence Come To Town Lipstick ~ Wrapped In Pink








Ook herontdekte ik deze lippenstift in mijn stash. Een van de twee lippenstiften die ik heb die niet van Mac zijn. Het is een donker paarse kleur, maar dan ietsjes rozer. Dus niet helemaal paars, maar met een beetje roze er doorheen. Een super mooie kleur die ik deze maand vaak heb gedragen. Lekker vampy en past helemaal bij de tijd van het jaar. Het was wel een Limited Edition, maar ik zag dat ze in de collectie die ze nu hebben en soortgelijke hebben. Dus misschien kun je nog een soort van dupe halen ! 





Dolce by Dolce & Gabbana parfum



Over deze geur maakte ik laatst al een review. Klik hier om hem te lezen. Ik heb al verteld hoe trots en blij ik hiermee ben. De geur is lekker fris en perfect voor overdag. De flacon vind ik ook heel erg mooi. Ik heb deze parfum deze maand natuurlijk heel erg vaak gedragen. Hij is echt zo lekker, omdat hij bloemig is voelt het zo lekker fris aan. Echt een aanrader als je opzoek bent naar een lekkere geur voor overdag, die fris en bloemig is.




Zoeva 127 luxe cheer cheek brush





Met deze kwast breng ik altijd blush aan, maar zoals jullie wel kunnen zien heb ik hem de laatste tijd voor een ander product gebruikt. Voor bronzer namelijk. Ik zag al vaker in tutorials dat mensen zulk soort kwasten gebruiken om te shapen, dus ging ik het met deze proberen. Deze kwast doet het zo goed en ook zo ontzettend mooi. Hij heeft ook precies de goede grootte en doordat de haren niet heel erg dicht op elkaar staan, brengt hij de bronzer ook heel natuurlijk aan. Nu dus maar even een andere kwast zoeken voor mijn blush ... :) Of er gewoon nog een bestellen, omdat hij zo fijn is. 




En dat waren al mijn favorieten van deze maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat zijn jullie favorieten van deze gezellige maand?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground