Volgende week elke dag een artikel ♡

maandag 14 december 2015


December is voor mij (en bijna iedereen wel denk ik) de leukste en gezelligste maand van het jaar. En laat ik het nu nog gezelliger maken door volgende week elke dag een blogpost te plaatsen !




Ik vond het leuk om in de week van kerst iets leuks te doen en toen kwam ik met dit idee. Het heeft ook wel een beetje te maken met de ruimte die er was voor blogpost. Ik post alleen op woensdag en zaterdag, maar ik heb allemaal kerst gerelateerde artikelen klaarstaan, maar ook nog december posts. Dus dan was het een beetje raar als ik eind januari bijvoorbeeld nog een december tag of een plog over kerst ga posten. Vandaar dat ik dit doe en ik heb er heel erg veel zin in. Ik heb super leuke artikelen voor jullie klaar staan en zeker een paar christmas related :) Ook is het natuurlijk vakantie volgende week dus kan ik lekker nog meer bloggen en inspiratie opdoen. Nu zijn het vooral tips, GRWM, opgeruimd en stash artikelen, omdat ik nu niet echt iets heb om te reviewen. Het is nu natuurlijk zonde om producten te kopen die ik misschien wel voor kerst krijg. Nu komen er veel kerstartikelen aan en na kerst zeker weer de reviews, maar ook een paar leuke artikelen met What's In My Stash. Ik hoop dat jullie dit idee leuk vinden en ik heb er in ieder geval zin in. Ook in de feestdagen natuurlijk! 




Dus vanaf volgende week maandag die week elke dag een artikel op mijn blog. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground